![]() |
Dopjes of hoofdtelefoon :S
Ik heb net een minidisc gekocht, en toen ik vanmorgen naar school fietste, toen had ik tegenwind. Ik heb gewoon de standaard dopjes, maar je hoort bijna niks meer door die wind.
Ik heb me laten vertellen dat een hoofdtelefoon heel goed tegen de wind is... Kan iemand mij hier misschien wat meer over vertellen?? thnx alvast :-) |
Wat denk je zelf?
Ik denk dat je met een hoofdtelefoon een slechter geluid hebt, want het is zo instabiel , waait steeds van je kop af, vooral met een goede, hoor je echt heel slecht, het drukt niet mooi om je oren heen. Nee geef mij maar oordopjes, perfect geluid, supererieus :S Zal ik je verder nog gaan afzeiken, of vind je het nu wel goed zo? |
dopjes zijn kut
koptelefoons zijn da bomb |
zo. perfectie. ik vind dat 86dagreed forummer van de maand is. onderwijs mij!
|
Citaat:
|
boxen aan je stuur tapen.
|
Als je zon grote (enorme) koptelefoon hebt dan heb je denk ik niet echt last van de wind, maar ik vind die dingen niet zo lekker om de hele dag mee om mn nek te lopen...
Wat je wel kan doen is van die dopjes kopen met een uitsteeksel dat een stukje verder je oor in gaat, dan heb je wel iets minder last van de wind... |
mm..je hebt verschillende hooftelefoons sommige zitten best prima ..maar kheb het liefst toch maar de dopjes(en de wind is altijd kut!! met dopjes)
|
Hmm sja ik druk mn handen meestal voor tegen oren :P in combinatie dopjes natuurlijk
|
Ik heb het liefst een hoofdtelefoon, dopjes vind ik kut omdat ze bij mij altijd uit vallen
|
waarom fiets je sowieso tegen de wind in :p
(zeg ik die een sportopleiding volgt :D) |
Hoofdtelefoons zijn superieur. (y)
|
Zo'n hoofdtelefoon die achter je nek langs gaat, blijft volgens mij wel redelijk goed zitten.
Of van die oordopjes die ook achter je oor langs gaan |
k'heb mn dopjes
neemt zo veel ruimte in je tas op om die grote hoofdtelefoon van me mee te nemen:) |
Citaat:
|
Citaat:
On-topic: ik krijg altijd oorpijn van oordopjes en dus zweer ik bij een koptelefoon. |
Dopjes.
|
sony streetstyle de gexte :)
ik weet niet, een koptelefoon op je hoofd / om je nek staat gewoon stoer :p heeft beiden zo zn voordelen |
Ik heb nu een 'nektelefoon' van Sony. 21 Oiro zijn die dacht ik. Die zijn vrij goed, maar ze zijn in de zomer niet zo goed. Ik had eerst oordopjes met zo'n band eraan. Ook van Sony en die waren eigelijk fijner in het gebruik. En ongeveer net zo'n goed geluid.
|
het draadje van mijn oortjes is te kort. das echt lastig. en mn groooote zilveren koptelefoon heeft een uber geluid alleen als je tegenwind hebt hoor je dat alsnog heel erg.
|
Dan moet je van die "sport" dopjes kopen die je rond je oor moet doen (bij de Hema bijv. wel slechte kwaliteit maar goedkoop, je hebt ze ook van sony enzo). Het ziet er verrot uit maar het blijft zitten, ik heb het voor mijn krantenwijk (y) dus geen fucker die het ziet. En eigenlijk boeit me het ook niet hoe het eruit ziet het gaat om het geluid.
|
Gewoon je Sennheiser HD580 aan je discman knopen. Kan best. Eventueel een voorversterkertje d'r tussen :>
|
Ik heb een koptelefoon (raar woord eigenlijk, tis helemaal geen telefoon) puur omdat die dopjes altijd uit mijn oor vallen en die draadjes dan niet zo snel in de knoop raken. Het geluidsverschil valt me niet echt op en het staat natuurlijk megaHiP ;) .
|
een mooie koptelefoon is wel meer stylish ;)
maar doe mij maar dopjes |
juist
|
oordopjes zjin fijn.. en zien erook niet zo debiel uit :)
gewoon kopen met zo'n bassboost dopje eraan.. blijven goed zitten.. en klinken als een tiet |
Koptelefoon (cheap ass sennheiser (hd95) )voor op de fiets en thuis omdat het geluid gewoon veel beter is, maar aangezien die van mij zo open is als een openstaande deur (eh) heb ik voor op school sennheiser dopjes..
|
koop een auto :rolleyes:
|
Dopjes, zeker weten.
|
koptelefoon...
dopjes passe niet eens in me oren :( |
dopjes zijn homeaux
|
op straat: dopjes
in mn bed: hoofdtelefoon |
Koop 2 boxen en maak er een handvat aan ! :) Of op je rug ook erg leuk, zullen de mensen in het openbaar vervoer accepteren! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hoort helemaal geen muziek te luisteren op de fiets! Dat is keigevaarlijk!!!
|
Citaat:
die dopjes ging bij mij altijd snel kapot ofzo:| en die draadjes idd altijd in de knoop...nu heb ik zo'n koptelefoon achter je hoofd zeg maar:) hipperdehip:P en 't 'zit' veel fijner.. |
Ik heb dopjes, maar die vallen uit en doen pijn..
Dus ik ga binnenkort ook een koptelefoon aanschaffen :) |
Citaat:
doppen zijn wel ok, zeker met zo'n groove ding eraan.. een fullsize hoofdtelefoon vind ik meestal wat te lomp buiten, maar een wat kleinere sony of pioneer is dan wel weer te doen :) die nek-hoofdtelefoons (de trend ofzo) klinken slecht en zijn niet bepaald handig imho. |
Ik heb zo een hoofdtelfoon die in de nek ligt, en ik vind hem heel handig en geluid is ook nog prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
De ironie wil dat tot nu toe àltijd bijna omvergekegeld ben door een automobilist die niet oplette of zich te goed voelde voor een richtingaanwijzer op de rotonde. Kijk je over je schouder voor je een rotonde over fietst, je kijkt nota-fucking-bene de automobilist bijna RECHT in z'n ogen aan, en ziet geen richtingaanwijzer knipperen. En vervolgens slaat de hufter tòch af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je vaak naar muziek met stevige bass (bv. hip-hop) luistert zou ik een hoofdtelefoon kopen. Ook "bass-boost" koptelefoontjes blijven namelijk een beetje iel klinken. Vandaar ook dat er op veel discmans ook nog een extra bass-functie zit.
Trouwens, zowel voor hoofdtelefoon als dopjes zou ik Sennheiser aanbevelen. Tha b3st! :p |
Citaat:
|
Ik heb Sony oordopjes en ik vind ze prima :)
|
Citaat:
|
grmbl...schijt aan?
|
Citaat:
best easy going zo, ruud |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |