Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   opeens reclame sites (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=447584)

charly not 14-04-2003 17:27

opeens reclame sites

als ik op internet zit, krijg ik vrijwel constant reclamesites. Die pagina's komen opeens zonder dat ik ergens op gedrukt heb. Ook heel vaak opeens een soort file van reclame zodat ik niet meer verder kan met wat ik bezig was omdat er de hele tijd internetpagina's komen..
dit was eerst nog niet..
wat kan ik hier aan doen??

Martin 14-04-2003 17:29

Ad-aware draaien. Zie ForumFAQ voor meer informatie.

Edit:
ForumFAQ: En hoe krijg ik die zogenaamde AdWare dan van mijn Pc af?

Roytjuh 14-04-2003 19:45

Citaat:

charly not schreef op 14-04-2003 @ 18:27:
als ik op internet zit, krijg ik vrijwel constant reclamesites. Die pagina's komen opeens zonder dat ik ergens op gedrukt heb. Ook heel vaak opeens een soort file van reclame zodat ik niet meer verder kan met wat ik bezig was omdat er de hele tijd internetpagina's komen..
dit was eerst nog niet..
wat kan ik hier aan doen??

je kunt ook het progamma 'ad muncher' downloaden dat progamma haalt de meeste reclame en popups weg (y)

pimomes1987 16-04-2003 19:35

Ik zou inderdaad ook een po-upkiller gebruiken om je computer te cleanen. Verder géén software gebruiken waarin spyware, leechware etc.zit (irritante bestandjes die jou surfgedrag doorspelen aan de spammers).

Purgatori 17-04-2003 06:55

Indeed.. Download Popup Killer V1.4
Das de beste.. Je zal nog lastig krijge om die op internet (met google) te vinde.. Dan krijg je allemaal.. Popup Sweeper en weet ik wa.. Kvin die persoonlijk niej fijn werke.. Bij Popup Killer V1.4 kun je gemakkelijk site's add en verwijdere.. Je kunt em.. Hoe niet slim et ook klinkt.. Bij kazaa hale.. Staattie meteen aangegeve.. Scan de file nog voor da je em opent.. En install em as alles goed is.. En btw over Ad-aware.. As je gewone kazaa gebruikt.. Kannet zijn dattie ineens niej meer doet.. Laat daarom kazaa aan.. Tijdens et ad-aware scan proces.. Ast goed is blijft kazaa et dan doen.. En derna ook nog..

Greetz,

Evil creature 18-04-2003 01:24

Citaat:

Purgatori schreef op 17-04-2003 @ 07:55:
Indeed.. Download Popup Killer V1.4
Das de beste.. Je zal nog lastig krijge om die op internet (met google) te vinde.. Dan krijg je allemaal.. Popup Sweeper en weet ik wa.. Kvin die persoonlijk niej fijn werke.. Bij Popup Killer V1.4 kun je gemakkelijk site's add en verwijdere.. Je kunt em.. Hoe niet slim et ook klinkt.. Bij kazaa hale.. Staattie meteen aangegeve.. Scan de file nog voor da je em opent.. En install em as alles goed is.. En btw over Ad-aware.. As je gewone kazaa gebruikt.. Kannet zijn dattie ineens niej meer doet.. Laat daarom kazaa aan.. Tijdens et ad-aware scan proces.. Ast goed is blijft kazaa et dan doen.. En derna ook nog..

Greetz,

(y) Ik had ook steeds popups, daar moet je idd zo een popupkiller voor hebben.

Purgatori 18-04-2003 10:00

Citaat:

Evil creature schreef op 18-04-2003 @ 02:24:
(y) Ik had ook steeds popups, daar moet je idd zo een popupkiller voor hebben.
:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.