![]() |
een vraag aan de hetero-jongens...
stel je voor... je gaat wat drinken in een bar of een café om een chick te scoren... Maar het lukt niet en je raakt vreselijk gefrustreerd en je hebt inmiddels ook al wat op... En dan raak je aan de praat met een gayjongen. Het is best een aardige jongen en het is gezellig. Maar dan op eens stelt die jongen voor om met je mee naar huis te gaan om je te pijpen en zich door jou te laten neuken... Wat doe je? Ik denk niet dat jullie het vreselijk vinden om gepijpt te worden... en er zijn ook veel jongens die graag hun vriendin anaal willen neuken, maar die dat niet toestaan... nu heb je de kans om dat wel een keer te doen, maar dan helaas bij een jongen... wat zou je doen? Zou je die jongen mee naar huis nemen? Waarom wel of waarom niet?
|
Als je deze vraag aan hetero jongens stelt dan komen er hier toch allemaal dezelfde antwoorden of ben ik nou gek?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik dus bedoel is dat je als hetero-zijnde nooit sex met een jongen zou willen hebben omdat dat je dan automatisch bi zou maken :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Dus jij vind een jongen niet bi als hij zich zo tot een man voelt aangetrokken dat hij sex met hem wilt? |
Ik zou het niet doen, omdat ik niet seksueel opgewonden raak van een mannenlichaam. Het gevoel zal vast goed zijn, maar er mist aantrekkingskracht.
|
Citaat:
|
Nee. Simpelweg omdat ik niet genoeg op jongens val om er sex mee te hebben. Anaal neuken lijkt me grappig maar dat hoef ik ook niet per se te doen. Ik vind het inderdaad verre van vreselijk om gepijpt te worden maar dat gebeurt bij voorkeur door iemand waar ik op val. En ik val echt maar heel sporadisch op jongens.
Beetje rare stelling trouwens, dan zou je als hetero-jongen wel erg gefrustreerd zijn als het je ineens niet meer uitmaakt waar je je lul insteekt (alhoewel er heel wat jongens zijn waar het wel van toepassing is). Bovendien is homosexualtiteit nog steeds een beetje een taboe, stel je voor dat je vrienden je zien weglopen met een jongen :eek: |
Nee.
sorry bertbart ;) :p edit: ook nog waarom..........nou omdat ik hetero ben en niet zo snel gefrustreerd ben enzo en zowat nooit dronken. aar vooral omdat ik me niet aangetrokken voel tot hetzelfde geslacht. |
Sommigen hier begrijpen niet dat je ook sex kunt hebben uit nieuwsgierigheid of onverschilligheid, zonder dat je je tot iemand aangetrokken voelt...
sorry, ik kan niet ontopic reageren:) |
nee echt niet, nooit!
tering hee, als ik ooit zo wanhopig word om te scoren ga ik wel ff naar de hoeren ofzo |
Heb je zoiets meegemaakt?
|
hmm nee. Ik heb geen liefde nodig bij de sex, maar wel aantrekkingskracht en die voel ik alleen bij meisjes.
|
Mjah, ik ga er nooit op uit om te 'scoren' ;)
Maar ik zou het aanbod niet afwijzen denk ik. Als het een mooie en aardige jongen is, lijkt het me best grappig voor een keer. Voel me totaal niet aangetrokken tot jongens, maar voor de ervaring, waarom ook niet... |
Citaat:
|
ik zou zeggen dat ik hetero ben en dattie op kan rotten
|
Citaat:
|
ik kan niet helemaal ontopic zijn, maar ik denk dat het als ut 2 meisjes waren heel anders was geweest..
niet? :confused: daar bedoel ik mee, dat een meisje eerder "iets" met een meisje zou doen dan 2 jongens, minder raar ofzo |
ow ik zie nu dat dat in een andere topic ook tersprake komt.
maar alleen effe, vinden jullie dat een ander verhaal? |
no thanx, khou me bij 't vrouwelijk geslacht. (ook niet 1 keertje voor een pijpbeurt, ik zou gwoon nieteens n stijve kunnen krijgen :d ieuw!!)
|
nee, jij denkt dat jongens voor sexueel genot hun principes opgeven (ok, meestal is dat wel zo, maar nou ff niet :D)
Ik zou het iig niet doen, je neukt gewoon met een gast, lijkt me echt ranzig......, no offense hoor |
Citaat:
|
GADVERREDAMME!
Hetero remember? :eek: Anaal lijkt me zoizo al niks, evemin jouw persoonlijke ervaringen ;) |
Ik weet het niet. Als het een aardige kerel is, die er zoals jij nu doet objectief over kan praten en bereid is om het een keertje discreet 'uit te leggen' (;)) dan zou ik het misschien wel doen, mits ik in een beetje baldadige bui zou zijn (en wat gedronken zou hebben)...gewoon uit pure nieuwsgierigheid inderdaad. Voor mij is het criterium van geaardheid altijd nog of je op iemand verliefd kunt worden. Ik zou door zo'n actie niet ineens gaan twijfelen over m'n geaardheid.
|
NEEJ NEEJ EN NOG EEN NEE!
aan dit soort dingen denk ik liever niet. Ik word al een soort van misselijk van de gedachte alleen... |
Als ik een jongen was zal ik het wel doen, hoewel ik dan waarschijnlijk geen heterojongen ben. Aan de andere kant, mijn voorkeur gaat nu ook naar meisjes.
|
Citaat:
het is niet dat je je aangetrokken voelt tot sex met hetzelfde geslacht dat je bi bent je bent pas bi dat je heel veel van die persoon houdt of er op verlieft ben t zoals je op het andere geslacht verliefd kan zijn dus je bent niet bi als je sex hebt met hetzelfde geslacht alleen als je daar gevoelens voor hebt :o |
Nee, als ik sex heb wil ik elkaar gewoon recht in de ogen kunnen kijken en daar ook een lekker gevoel van krijgen. Dat heb ik bij een gozer niet. Nee, zou ik niet doen dus.
Snow :cool: (die heel niet preuts is, maar dit niet zou doen) |
alleen bij de gedachte eraan moet ik al over mn nek!!
een gozer in ze kont neuken ARGHHHHHHHHHH (n) (n) |
Citaat:
2. Chicks scoren vind ik moreel verwerpelijk 3. Drinken doe ik uberhaupt niet 4. Ja, als ik me zou inleven in de situatie dat ik A. op genot uit zou zijn en B. dronken zou zijn |
Citaat:
jij bent echt een raar figuur |
Citaat:
Andere jongens hier zeggen nee, want, en geven dan de reden. Precies hetzelfde, maar dan taalkundig omgekeerd. En dan is hij raar? |
Citaat:
bi- (voorv.) 1 twee sek·su·´eel (bn.) 1 het natuurlijk geslacht en het geslachtsleven betreffend Conclusie mag je zelf bedenken! |
neen, ik zou het zeker weten niet doen, ik moet er zelfs niet aan denken.
dan maar geen sex :D |
van mij mag hij lekker mij pijpen maar meer ook niet. hij moet niks in mijn reet duwen en ik niks in zijn reet en als hij zijn lul tevoorschijn haalt ben ik weg.
|
Kwil best nog een eitje voor 'm bakken en hij zal nog wel een pint krijgen, maar daar houdt het dan ook helemaal mee op...
|
Nee! :eek:
Het is gewoon, het idee alleen al! Seks is niet puur lichamelijke lust, er zit ook een emotioneel gedeelte aan vast! |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste mensen wíllen het niet, of hebben er geen behoefte aan, of vinden het raar, maar dat is een ander verhaal. |
Citaat:
En och van een beetje homosexualiteit is nog nooit iemand dood gegaan. De uitzondering van onveilige sex daargelaten |
Citaat:
Neeneenee, een homofiel houdt van mannen, een homosexueel doet het met mannen. Een pedofiel houdt van kinderen, een pedosexueel doet het met kinderen. Een bifiel houdt van beide geslachten, een bisexueel doet het met beide geslachten. Het verwarrende zit hem daarin dat houden van en het ermee doen vaak naadloos in elkaar overlopen. |
ja, en dat bifiel door niemand gezegd wordt...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zou die jongen niet mee naar huis nemen nee. Why should I, om je nou tot de herenliefde te bekeren omdat het een avondje niet gelukt is, getuigt wel van erg weinig zelfbeheersing. |
nee, sex met een kerel moet ik simpelweg niet aan denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Homofielen en pedofielen had je toen ook al, maar een bi, da's een relatief nieuw fenomeen. Die kreeg dus meteen de uitgang sexueel. Dus als je bisexueel bent, wordt je opgewonden van iemand van welk geslacht dan ook. Er verliefd op worden hangt daar niet noodzakelijkerwijs mee samen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |