![]() |
Hoeveel smsjes in Samsung S300
Hay, ik wil die nieuwe, mooie Samsung S300 kopen, maar ik vroeg me af, hoeveel smsjes er in op geslagen kunnen worden, dus willen jullie vertellen welk abbonement jullie hebben, en hoeveel smsjes dan het maximum is? Enof de telefoon een beetje relaxed is..
dankjewel!! |
|
Aantal SMSje ligt niet alleen aan je gms, maar ook aan je simkaart erin. Daarnaast hebben veel gsm een soort opslagruimte die oa door smsje gevuld kunnen worden, maar ook door bijvoorbeeld figuren, geluidjes,... Je vraag precies beantwoorden lijkt me dus nogal moeilijk, omdat het enkele variable bevat.
|
Vraag het in de winkel, daar kunnen ze je dat precies vertellen.
|
geen id, maar tofke heeft wel gelijk btw.
|
ik heb hem net 2 dagen en heb er nu 15 smsjes in staan en hij zit nog steeeeds niet vol! :cool:
|
Ligt aan je sim....
Zelf heb ik een nokia 8210, kon eerst 20 smsjes opslaan, nu nog maar 7 door een nieuwe simkaart (n) |
Citaat:
kijk eens op www.belcompany.nl daar heb ik hem gekocht met een speciale aktie |
Bij mijn Nokia geeft-ie al aan dat na 7 berichten het berichtgeheugen al vol is! :mad: :rolleyes:
|
Meeste sim-kaarten is rond de 20 toch?
|
Mijn Nokia ook ineens :(
Eerst kon je er minstens 10 ofzo... Maar bij de Samsung S300 kan je het idd even in de winkel vragen, daar zijn die mensen daar toch o.a. voor. Jou de juiste informatie verstrekken over de telefoons... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |