![]() |
afscheiding
Vraagje?
Ik ben net verhuist en heb het een beetje druk gehad. Vorige week zaterdag kreeg ik last van donkere afscheiding. Maar ik heb dat wel eens vaker gehad. Ik slik de pil, en zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden. Maar doordat er bij die donkere afscheiding ook bloed kwam kijken, ben ik wel een beetje ongesteld geweest, maar nu is het weer minder. Ik slik de pil regelmatig en ben hem afgelopen maand niet vergeten. Ik kan dus niet zwanger zijn. Ik moet komende donderdag weer beginnen met de pil. En ik denk dat ik maar ga afwachten of die donkere afscheiding aan houdt. heb jij dit ook wel eens gehad? En wat deedt je toen? Hoe komt dit denk je? :confused: |
Als je de pil slikt is ongesteldheid eigenlijk "niks", want er word geen eicel uitgestoten omdat er geen eisprong plaatsvind door de pil.
Wat jij hebt gehad is dus een doorbraakbloeding, waarbij de afscheiding die je normaal ook hebt donker gekleurd (waarschijnlijk een beetje bruinig) is door het bloed. Als je er toch niet helemaal zeker van bent, ga dan ff naar je huisarts, of ga langs bij de apotheek, die kunnen je misschien ook helpen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |