![]() |
Brandblaar, kapot!
Hey,
ik heb net per ongeluk een brandblaar kapot gemaakt. Ik voelde er een beetje aan en toen voelde ik ineens wat vochtigs aan m'n vinger. Is het erg dat hij kapot is? en het brand nu een beetje, moet ik er nog wat aan doen? Alvast bedankt! |
als ie zelf kapot ging lijkt het me niet zo heel erg, je moet het alleen steriel houden. zo steriel mogelijk in ieder geval. misschien ff een pleister erop doen oid, dat is in ieder geval iets. De reden dat je die dingen niet door mag prikken is namelijk dat je dan sneller een infectie oid kan krijgen. snappie? dus daar moet je gewoon op letten. schoon houden dus.
|
Idd goed schoonmaken en niet te strak afplakken, hoe het luchtig maar schoon dus.. Dan komt het vanzelf wel in orde :)
|
Nou ja, uit zichzelf nou ook weer niet. Ik voelde ff hoe hij was enzo... en toen knapte hij..
Maare bedankt voor de tips :) |
stukje houd wel weghalen want anders gaat hij daaronder eteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohww, ik snap het... maare dat had ik al gedaan :)
|
En misschien is het handig als je het een beetje ontsmet of van die brandzalf gebruikt. Daarbij ii een pleister.
|
Citaat:
|
Citaat:
D'r is een tube die uit 4 gedeeltes bestaat, zit ook een brandzalf bij.. (en iets jeukstillends, ontsetkingsremmend en nog eentje..) Ontsteekt 'ie nu, of geneest ie al..? |
hmm, die creme die ken ik niet. ik ga binnenkort wel ff vragen bij de drogist, als de blaar niet goed weg gaat.
Tja, der zit nu een klein beetje geel blaasje overheen... T lijkt me niet helemaal de gezonde kleur geel. Maar het blaasje-dingetje zit wel mooi dicht dusse k weet nie hoe goed of het gaat, dat zie ik vanzelf wel.. Als het weer open gaat dan ga ik er wel weer mee bezig. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |