![]() |
het grote"Dat-wil-ik-nog-wel-eens-proberen-topic"
-Salvia
-Lachgas -een aantal soorten herbals (ookal zijn de meeste die ik geprobeert heb troep) |
xtc wil ik nog wel een keertje proberen, als ik zou weten waar ik dat kon kopen.... ben nogal onervaren in het kopen van drugs :)
verder wil ik nog steeds een keertje blowen... nog nooit gedaan, paddos heb ik al wel eens op en wil dat best nog een keertje doen. |
salvia
en zooi herbals ( maar das niet zo heel bijzonder) |
paddo's, salvia
Dat is denk ik zo ver ik nog ga... |
LSA, DMT, 5-meo-DMT, Ayahuasca, Ketamine, Mescaline en LSD.
|
salvia binnenkort en paddo' s 1x gedaan maar wist er weinig van en was dus niet echt relaxed dus dat wil ik nog wel n x over doen op zich...
|
Keta, Mescaline & LSD.
verder in andere drugs geen interesse/behoefte of al gedaan. |
LSD, Ayahuasca, en nog wat normale kleine dingetjes...
(de eerste twee toch wel op wat oudere leeftijd) |
lsd, dmt en salvia wil ik sowieso nog wel eens graag proberen
|
Citaat:
|
DMT, AMT, salvia, ketamine, lachgas, 2C-T-7, cocaïne, opium, peyote, GHB, , misschien ayahuasca en DXM en heel misschien doornappel..
Verder misschien nog wel wat dingen die ik nog nie ken en variaties van middelen zoals MDA, 2C-T-2, 2C-I en varianten, als ik ooit de kans krijg.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
alles wat gewoon in een smartshop te krijgen is zou ik niet zo snel afslaan..... (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
paddo's, xtc, coke
en de eerste en de laatste gaan er zeker een keer van komen. o, salvia en lachgas ook nog wel. |
paddo's en hasholie
en de wiet van 20 euro |
Citaat:
|
a.b.n a.u.b.
|
Citaat:
Daaromn dacht ik dat, maar waarom is het zo moeilijk verkrijgbaar? |
paddo's en coke
|
Citaat:
|
Morning glory
|
Citaat:
Waarom is het moeilijk verkrijgbaar? Tja, goede vraag. Waarschijnlijk omdat er weinig vraag naar is... weinig vraag betekent weinig aanbod. En het is een zeldzamere tryptamine dan bijv. LSD, me dunkt. |
Ketamine
Codeine Dexamphetamine Methamphetamine PCP LSD Salvia hmmm... dat is het wel op 't moment, denk ik... edit: ohja.. lachgas vergeten :o |
-DMT
-LSD -Mescaline |
|
Citaat:
NN-dmt das de 'getting shot into space' drugs |
Citaat:
Citaat:
Wat is in hemelsnaam een gappie?! :). |
coca wie weet voor een keertje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ehm DMT.. binnenkort als alles goed gaAT. Special K en dat was het wel weer |
paddo's, maar ik vind het eigenlijk toch wel een beetje eng.... kheb nog nooit in mijn leven een drug aangeraakt behalve alcohol
|
Citaat:
En wat is er aantrekkelijk aan PCP? (http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/pcp.htm) |
dexamphetamine is dat niet een middel tegen ADHD ?
|
Dexamphetamine wordt ook gebruikt tegen zeeziekte en codeine zit volgens mij gewoon in hoestdrank - en is niet hetzelfde als het dissociatieve DXM geloof ik.
|
Citaat:
-Codeine (één van de meest gebruikte substanties in medicijnen. het is een lid van de opiaten familie.) -Dexamphetamine (wordt veel gebruikt als medicijn wat helpt tegen ADHD) -PCP (ghetto drug, kort gezecht) -methamphetamine (vorm van amphetamine, erg verslavend en destructief) |
Citaat:
|
Binnenkort:
Een andere soort paddo's (ik heb al mexicaanse+hawiaanse gehad) Ooit (maar voorlopig nog niet): DMT San Pedro/Peyote |
salvia en nog een tweede keer paddestoelen
|
coke, lachgas, dmt misschien (later)
ik hoef niet zo nodig alles uit te proberen. |
hasj, cocaine, xtc, paddo's... *denkt na* ... lachgas lijkt me ook wel lachuh :P:D
mjah dat wassut wel zo'n beetje denk ik .... owhjah spacecake heb ik ook *nog* niet gehad :) |
paddo's, lsd, coke
paddo's..mn vader raadt t aan..dus ja:) die andere 2..gewoon een keer proberen ooit..misschien nog wel wat andere dingen :) |
Paddo's en salvia... dat vind ik wel genoeg...
|
heel misschien salvia
en nog wel een keer paddo's maar verder hou ik het bij wiet en hash |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |