![]() |
Dingen vies vinden aan mens
Je hebt misschien wel eens dat je een menselijk lichaam in een positie ziet die je tot dan niet tot mogelijk hield en dan geeft dat vaak een beetje een raar gevoel, ergens wel grenzend aan misselijkheid ofzo.
Voorbeelden uit eigen ervaring: - Ik zie meisje met echt hele dunne benen en armen... zo raar... ik werd er (tijdelijk) ook ff een beetje niet goed van. - Ik zie meisje dat met rechterarm rechterschouder pakt waarbij onder en bovenarm helemaal sluitend tegen elkaar zitten - Ik zie meisje dat op grond gaat zitten tussen benen in en onderbeen zit wederom weer tegen bovenbeen. Dat het elke keer meisje is... misschien omdat ze vaker leniger zijn en dus meer bewegingen kunnen :confused: Anyway. Waarom geven dat soort dingen zo'n raar gevoel (de eerste keer)? |
Michael Jackson
Zag laatst een plaatje van hem. Ik werd er echt bleekjes van... En sindsdien wekt de meeste plastische chirurgie bij mensen een misselijk gevoel op...maja |
Het ziet er niet natuurlijk uit, naar jouw idee, dus je voelt weerzin. Wat leidt tot misselijkheid.
Ik word ook misselijk van veel te dunne meisjes. Bepaalde situaties vind ik ook behoorlijk misselijkmakend. |
ik krijg gevoelens van ranzigheid als ik naar geslachtsdelen kijk.
|
waarom zou ik niet weten
ikzelf kan niet tegeene mensne die scheel kijken en dingen met hun ogen doen.. en k kan ook niet tegen die blauwe aders die overal lopen.. ook bij mezelf ja. ik word dr niet misseliojk van maar ik voel me dr ook zker niet goed bij |
Ik ben vies van alle lichaamsdelen van niet-lekkere meisjes. Ik vind het zelfs vies de hand van de vriend van mijn moeder aan te raken. Dan ga ik meteen mijn handen wassen. Is daar een naam voor? :D
|
als ik op studio sport van die turnsters zie die dan op de mat al hun lenige kunstjes vertonen
|
Citaat:
1. arrogantie 2. smetvrees |
hempje+okselhaar = geen goede combi :eek:
|
Citaat:
|
een kalend persoon...daar hebk wel zo de redenen voor...
zieke mensen, bah, ik vind het echt verschrikkelijk, maar meestal komen de kotsneigingen pas als ik hun verhaal aan moet horen oid:confused:... |
slordig geklede en slecht verzorgde mensen
|
Als je al misselijk word van lelijke mensen ben je echt wel een softe nicht. www.ogrish.com das pas goeie zooi!!! Mijn lievelings-site!!!!!! :)
|
Citaat:
|
Er zullen niet veel mensen zijn die dat hebben ervaren denk ik...
Iemand die in zijn jonge jeugd geen mensen van andere huidskleur heeft gezien zal waarschijnlijk ook zoiets hebben gehad toen hij het voor het eerst wel zag? - of toch niet omdat dat weer anders anders is? |
Een meisje dat ik ken kan er niet tegen als mensen aan hun pols of nek zitten...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de eerste... zegmaar 10 minuten. Heb je toen niet iets 'raars' gevoeld? - je ziet voor de eerste keer een donkere huidskleur... - dat klopt voor je gevoel niet. of had je ze al wel eerder gezien? |
Ik word eerder misselijk als ik een jongen dun vind.. vooral in combinatie met bepaalde kleding (iets straks) of een bepaalde houding.
|
Ik word niet zo snel misselijk van mensen.
|
Ik word kotsmisselijk als ik de adem van andere mensen op mijn huid voel.............. :(
|
Citaat:
Je gaat je voorstellen hoe het zou zijn als jij zo zou zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |