![]() |
"Nieuwe band" New Noise!
Hallo allemaal,
hier in mijn buurt is een band bezig om cd's te maken en bekendheid te krijgen. Deze band heet New Noise en bestaat uit vier mannen van volgens mij ong. in de 30 jaar. Het is een alternative rockband en hun nieuwe demo is uit. Deze kun je bestellen op www.newnoise.nl en daar kun je oowk een nr. downloaden. Ga eens kijken en geef ff je mening over deze band!!!! (plz) Owjah: Er stond pas een recensie over New Noise in de Aardschok, jammer was alleen dat het een beetje oppervlakkig was. Zow; check de site en het nr ff, en geeft u plz uw mening hier. Oowk wel leuk is het als je deze band al kent!! Plz let me know. Greetz |
ik ga meer voor new nose
ik ben in een goede bui, ik zal zo eens luisteren |
Hmm die naam ken ik ergens van..
|
Originele naam...*grijnst sarcastisch*
|
Citaat:
(n) |
THE WHORING OF BANDS IS EVIL
:mad: |
Citaat:
neuh... de sound is egt wel goed! wat boeit je naam dan? waarschijnlijk heten ze al heel lang zo, en willen ze het nu niet meer veranderen. |
Citaat:
idd zeg, zomaar de nick van een forummer jatten.... |
ghehe
|
wat een KUT BANDNAAM. inderdaad, obviously.
|
OMG wat een kutmuziek
en nog 'Picz' op de site ook (n) |
eej ik was al eens op die site
|
Halloow,
als iedereen die hier over de naam New Noise begint nouw oowk ff zn mening geeft ovr de sound van de band, dan heb ik nog wat aan deze topic?? Zouw wel kewl zijn iig. Dus nog 1x: www.newnoise.nl THNX |
Citaat:
|
Citaat:
|
en refused - new noise downloaden
|
ook ja
|
hahahahaha
idd een kutnaam. er bestaat maar een a new noise. ga niet eens de moeite nemen om het te gaan beluisteren. |
Die "sound" vind ik ook maar kut. Wat is t nou? Ik bedoel ik kan t niet beter, maar fuck hey ik speel in een hardcore band. En m'n doel is mensen te laten moshen. Plain and simple. Vraag jezelf af wat je wilt bereiken met je muziek, want hier kan je niet op dansen en zeker al niet onder t genot van een blow relaxed naar luisteren, mocht je dat willen. Oja het begin deed me aan Korn denken en tsja....da's niet echt posi natuurlijk hehe :)
|
de naam is kut, maar nu even over de muziek: ook kut, kutzang. kut...
al kut |
Refused - New Noise is leuk, maar de band New Noise? :p
|
Citaat:
|
|
gelukkig hebben wij met rutger een wat internationalere uitstraling
|
Zijn dat die ventjes van die band :eek:
|
zonet gehoord...
en godver... wat een KUT zooi! |
Citaat:
|
kut
|
ik zou met alle plezier willen zeggen dat ik dit nummer mijn leven verlicht heeft, dat alles op z'n plaats valt en ik geheel voldaan naar de hemel kan opstijgen, maar eigenlijk is er maar een woord voor...
|
Citaat:
|
Citaat:
in nature, uhh... geld misschien? |
Citaat:
Wel persoonlijk hoor... HELEMAAL NIX zo goed? blij? dat dacht ik ook!! *BLAAT* Mag ik ook eens een menig vragen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en zeker erg lang ovr naged8? nouw goed hoor!! :D |
Citaat:
|
wat zeiken jullie zeg
|
Citaat:
|
:confused: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig
|
naar zweden
|
NORIGE!
|
Norgie?
|
hóÓÑ ¢ÓØp lÞÁáp JÞ§lóljePPé
|
de zang is kut, drums zijn kut, bass boeit me niet en de gitaar dreigt af en toe naar de richting van redelijk ok toe te zwenken, maar slaagt daar toch niet geheel in waardoor het totaal superkut is
|
(n) (n) (n) (n) (n)
nix vernieuwends ofzo.. je kan beter maar oprotten met dat shitbandje van je (n) (n) (n) (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Zal ik eens een colafles in je kut rammen? Doe het zo hoor, geen probleem! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |