![]() |
American Pie 3 : american wedding
Trailer zal binnekort uitkomen..
Behind the scenes: http://www.piemovie3.com/video/especial_250.wmv |
Vet:d IK vind de AP films echt fantastisch!
|
Leuk, American Pie is zo lachen.
|
hoop dat ie wat sterker is als als 2, maar die vond ik ook nog wel redelijk goed
|
Uitmelking levert bijna altijd zure melk op...
|
Citaat:
maar toch ga ik em wel kijken denk ik :D |
Ik vond 2 net zo leuk, misschien nog wel beter dan 1. Maar ja dat is mijn mening.
|
nee he, niet nog 1
|
Hahaha fantastisch ze gaan er nog een maken!!! Kan niet w88. Van dat soort films krijg ik pijn in mn kaken :-s
|
my god, wanneer leren mensen eens wanneer het genoeg is geweest.
Deel 1 was aardig maar bij deel 2 was de lol er al echt vanaf.. |
Citaat:
|
lache.....ik wacht er al op.....flauw is juist lache :)
|
ach wat maakt het toch uit! Leuk dat er een derde film komt voor de mensen die er van houden. Kijk hem niet als je dat niet leuk vindt, want dan verdienen ze toch geen geld aan je.
Nou, ik moet hem vast kijken van mijn broertje :o |
ah misshcien is ie nogf wel een beetje te doen
tis net zoals al die dingen.. 1e keer is ie het leukst.. 2e keer wored minder, 3e nog minder, en bij de 4e stoppen ze omdat het te slecht verdient.. mrja de 2e was ook nog goed (wel minder dan 1e) dus deze zal ook nog wle te doen zijn |
American pie is geweldig! Ik vond deel 2 ook veel leuker dan deel 1, ik ben benieuwd, dat zal wel weer lachuh worden! :D
|
volgens mij heb ik er nog geeneen gezien, ik vergeet iedere x dat ik die nog wil zien als ik in de videotheek ben :D
maar misschien toch wel; zit er ook zo'n stukje in dat zo'n jongen zich staat af te trekken in een appeltaart? of is dat weer een andere film? :confused: |
hopen dat hij weer zo leuk wordt als deel 1, deel 2 was echt gewoon saai (op een paar momenten na)
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |