![]() |
Aanbid de mythe van Frans Bauer!
Een onvolprezen talent, dat is wat hij is. Helaas maakt 'ie louter furore bij VIVA-lezende huisvrouwen met strakke leggings en mislukt permanentje, kampbewoners met dikke BMW's en mensen die voor van achter niet kunnen onderscheiden. Sterker nog, alhoewel zijn tronie geregeld bij majestueuze muziekprogramma's van de TROS verschijnt, durf ik te stellen dat deze zanger nog underground is. Velen durven de ware aantrekkingskracht van Frans niet te erkennen en dt maakt 'm helaas tot een waarlijk onvolprezen genie. Misschien dat 't als een shock voor velen komt, maar het moet toch een keer gezegd worden; Ik ben fan van Frans Bauer!. Dit gezegd hebbende vraag ik mij af wie deze zanger, nu ja, muziekvirtuoos lijkt me een beter woord, nog meer hoog in het vaandel hebben staan.
Let wel, ik plaats dit topic niet in Muziek, omdat ik het puur en alleen wil gaan hebben over de psyche van Frans Bauer. Wat beweegt deze man in het leven? Welke teleurstellingen heeft 'ie moeten doorstaan en welke zeges liggen er nog in het verschiet? Vragen die branden op mijn lippen en graag zie ik 't antwoord in dit topic verschijnen. Ik sluit af met een alleszeggend portret, http://www.stadsgehoorzaalleiden.nl/...ns%20Bauer.jpg. |
jezus christus.. weetje wel hoelaat het verdomme is ?
open ik dit topic staat er zo`n lelijk niet zingende pinquin in me beeld gadverdamme.. ohja .. klote muziek :) |
Helaas is het te laat voor een uitgebreide lofzang voor mijn grote idool, dus ik houd het kort:
Wie houdt er nou niet van Frans Bauer? |
Citaat:
Blech, de momenten dat mijn moeder die vorm van muziekverkrachting op de radio durft te laten spelen zijn eveneens de momenten dat mijn stereo op volume maximaal wat fatsoenlijke metalklanken laat horen om het leed nog enigsinds te kunnen verzachten. De enorme verkrachting van muziek en zang die door de heer Bauer worden uitgebracht zijn een schande voor het nederlandse volk en iedere keer als ik hem hoor en/of zie schaam ik mij ervoor dat hij een nederlander is. |
Citaat:
|
ik wil met jou naar de reeeegenbooooooooog :cool: (n)
|
"Heimweh nach Santa Marlena" draait hier nog steeds elke dag op volle toeren, gewoon omdat 't zo heerlijk fout is en daarom zo gaaf.
ken 't zelfs uit mn hoofd... |
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Jamai lukt het ook dus.... :P |
Ach Frans is een lieve jongen, hij heeft iig geen misplaatste kapsones en heeft altijd wel tijd voor z'n fans. Maar z'n muziek vind ik vreselijk (helaas denkt m'n moeder daar anders over :()
|
Citaat:
|
Bauer, Franz
11.9.1839 Mannheim,5.1.1908 Zürich, kath., ab 1874 von Unterstrass (heute Zürich). Sohn des Martin, Stabstrompeters. 1863 Luise Helbig, Tochter des Johannes, Wirts, Privatiers in Unterstrass. Aus einfachen Verhältnissen, Schulen und Schlosserlehre in Mannheim. Ab 1861 in Zürich, von 1863 an in Unterstrass. Zunächst Schlossergeselle, ab 1862 eigene Schlosserwerkstatt für feuerfeste Geldkassen im Haus des Schwiegervaters, ab 1866 Einzelfirma Franz Bauer, Schlosserei und Fabrikation von Geldkassen mit wachsendem Erfolg. 1890 Bau einer neuen Fabrik, zusätzl. Herstellung von Tresoranlagen, 1891-1900 von Metzgereimaschinen nach einem Patent seines Sohnes Franz. 1897 Erweiterung der Firma zur Franz Bauer & Söhne, 1907 Umwandlung in Franz Bauer & Söhne AG ( Kaba ). Engagement in der ref. Kirche. :) |
Die kerel is natuurlijk gewoon een koning. :cool:
Aanschouw en aanbid hem in al zijn grootsheid. |
Frans is eng :(
En hij kan geen muziek maken |
Stiekem heb ik mijn muren behangen met zijn Adonis-heid, maar dat mag natuurlijk niemand weten :o
Ik heb ook een mok met zijn hoofd erop... PS: SiNiX=> ik schaam me voor je a-intellectualiteit.. |
nee nee nee nee
daar houd ik niet zo van, geef maar maar caroline tensen :p , dusssssss looooosssssss |
Citaat:
(frans..?) |
Citaat:
|
ik ben op dezelfde dag jarig als die gast, dat is al erg genoeg
|
Ik kan echt niet van zijn muziek genieten. :)
|
Ik heb echt medelijden met zijn kinderen.
|
Citaat:
http://www.renefrijters.nl/img/fransbauer.jpg, voor de liefhebbers. |
Iemand al de geweldige Knorr Roti reclame gezien?
:D |
Dit begint mi aardig op een hoax te lijken. Zeg eens eerlijk, hou je echt van zijn muziek? :)
|
Citaat:
|
Bah. :r
|
Citaat:
ROFLMAO. :D |
Bedoel je echt mythe?
|
Citaat:
Overigens lijkt me dit het uitgelezen moment om met anekdotes op de proppen te komen. Zo was ik drie weken geleden in bejaardencentrum 'de Vergulde Kies', alwaar door de immer charmante AOW'erbegeleidster Hennie Derksen een benefietconcert van Frans Bauer werd georganiseerd. De opbrengst zou gaan naar de straatkinderen en drugsverslaafden in Urk en Volendam. Natuurlijk was Ome Sam van de partij om daar als een hysterische marktkoopman z'n grote idool wat support te bieden. Gedurende het gehele optreden voelde ik een diepe band met de maestro zelve. M'n ogen werden bevangen door zijn weke blik die op oneindig stond. Een paar tellen lang stond m'n hart stil en kon ik alleen nog maar wegmijmeren aan the Big F., terwijl op de achtergrond 'De Regenboog' werd gezongen. Wat ik met deze anekdote wil aantonen is het volgende; zin bestaat in het leven! |
Frans bauer dat die gast zijn rotkop nog durft te vertonen en die flikkermuziek van em is al helemaal niet aan te horen.
|
Tis een beetje jammer voor hem dat hij zo slecht zingt :o:p
|
niet dat ik er fan van ben, maar ik ken zeker slechtere muziek dan dit... :o
|
Citaat:
Gegroet, een sterveling. P.S., hier nog een plaatje voor de eenzame rukkers onder ons; http://www-ecd.let.uu.nl/dms/images/bauer.jpg. |
hij KAN mooi zingen in een aantal liedjes.
maar niet alles is goed,hij is een vieze kerel! lijkt op een homo :rolleyes: |
Hij woont toch in een Gouden CAravan? :confused: :confused:
|
Citaat:
een gouden caravan heeft niemand :rolleyes: |
Citaat:
Tot slot raad ik deze site aan, http://www.fransbauerfan.com/verhaal.html, alwaar het levensverhaal van Hem te vinden is, met een fantastische ende ontroerende plaat als begeleiding. http://www.expocenter.nl/images/2000/Frans_Bauer.jpg, :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
frans is een geile beer. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd jullie allen op de hoogte van de nieuwste roddels, als deze zich voordoen. |
Citaat:
slotje!!!!!~~!!@!1!~! |
Citaat:
Ik kan er wel om lachen. :) |
ik haat frans bauer :mad:
|
Citaat:
Citaat:
Ontopic: het heerlijk om op de kermis is na tig keer net niet gekotst te hebben door alle op vreemde manieren ronddraaiende machines, door zijn muziek toch nog dat moment van ontlading te kunnen bereiken. |
Citaat:
|
Was hij maar een mythe, dan zou die tenminste (als het even kon) niet bestaan!
Een vent met zo weinig niveau zouden ze bij Volkert van der G. ofzo moeten afleveren, geen wonder dat Belgen denken dat WIJ dom zijn! |
mogen dit soort topics hier tegenwoordig?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |