![]() |
LevensMoe!
Ik wou graag een serieuse topic openen voor mensen die levensmoe zijn en er ook vertellen waarom!
|
Tip van de dag #23: Als je een serieuze topic wil openen, gebruik de ':D'-smilie dan niet als icon.
|
En tip #24: stop met het zwelgen in je zelfmedelijden. Dit is al 't zoveelste "ik ben zo depri, want ik ben lelijk, dus gun me aandacht-topic" van ons aller Quasimodo - ik praat je toch geen complex aan, hè, http://forum.fok.nl/i/s/sadley.gif? - King112.
|
king112.. zoek hulp.. het gaat niet lekker met je en als je steeds ditsoort topics opent.. je word dr echt niet beter van,,
ik denk zelf dat je dr alleen maar meer depri van word als je jezelf dr steeds zo mee confronteert |
Citaat:
------> sluiten dit toppic !! |
ach ik ben ook levensmoe, hoort erbij, gaat wel over :p
slotje idd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag aandacht op internet ik geef het toe! Maar dat vind ik zelf better dan dat ik mijn ouders ofzo ermee ga lastig valleN! |
die :D smilie doet 't em (y) :cool:
|
doe niet zo zielig man, [CLICHE] er zijn veel mensen die het veel moeilijker hebben dus niet zeiken [/CLICHE]
|
Citaat:
|
In plaats van constant te zwelgen in zelfmedelijden,
zou het wel eens nuttig kunnen zijn als je ook iets DOET ipv alleen na te denken over hoe klote je het wel niet hebt. Sorry, 't komt ws harder over dan het bedoelt is. |
Há!
Maar je hebt wel gelijk hoor. :D:D:D |
....en dus, vertel ons eens welke actie je hebt ondernomen aan de hand van al de goede raad die je van ons hebt mogen ontvangen?
Wat heb je er mee gedaan? |
Levensmoe is een heel groot word, maar soms word ik wel heel moe van mijn leven, maar dan ga ik vroeg naar bed en sta de volgende dag met een uitstekend humeur weer op!
:) |
Ik word moe van jou. Je opent 5 topics tegelijk over hoe moeilijk je leven is, hoe lelijk je bent en je doet er geen donder aan.
Tip van de dag #25: gooi je computer weg. en vanaf nu: This person is on your Ignore List. je irriteert me mateloos. |
Wel lullig om iemand zo af te zeiken die het al moeilijk heeft. Ik kan me goed voorstellen dat iemand zijn verhaal kwijt wil, of medeleven zoekt.
Ontopic: Ik ben ook een tijd levensmoe geweest, weet nu nog niet wat ik met het leven aanmoet eigenlijk. Er zijn wel wat leuke dingen, maar verder stelt het leven niet zo bar veel voor eigenlijk. Elke dag is er weer een minder, maar dood zou ik ook niet willen. Moe van het leven en bang voor de dood. Wat een leven. ;) |
lees 'vreemde streken' van Renate Dorrestein.
|
Citaat:
Ik ben depressief en geef mijn lelijkheid de schuld. ik heb hem al meer dan genoeg tips gegevcen en andere ook maar hij blijft zeggen dat het allemaal aan zn uiterlijk ligt wat dus niet zo is |
Ik geloof niet dat dit topic serieus wordt genomen...de reacties zijn erg offtopic. Ik sluit deze topic, king112 mag een nieuwe openen en voor de anderen: reageer dan ajb of op de topic of niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |