![]() |
Zonder schoenen
In de plaats waar ik leef is het nu heel erg in om zonder schoenen te lopen. We doen dit nu al sinds de winter. Wie heeft deze rage nog meer?
|
Ik zag gisteren iemand op blote voeten door de stad lopen, verder nog niet gezien.
|
waar de fuck leef jij :D?
|
pfff.... pygmeen lopen al eeeeeuwen zonder schoenen
|
Citaat:
|
weleens eerder gehoord over mensen die dat deden (op kopspijkers ofzo :D), maar ik heb het nog nooit gezien en het is zeker geen rage.
Mijn voeten zouden danecht doodgaan in de winter :o |
Citaat:
|
Offtopic: Ligt
Nee die rage heb ik niet. :p |
ik bven een keer op blote foeten naar school gegaan, en toen mocht ik de franse les niet in. Toen moest ik naar de rector :rolleyes:
de volgende franse les had ik opzettelijk met sandaaltjes weer thuis gelaten, maar ik niet alleen, mijn hele klas. Het Toen moest de franse jufvrouw huilen :D :rolleyes: :( mmmooeeeeilijk doen dussssssssssssss. Het was de enaarlaatste les die ze gaf, voor ze met pensioen ging. De laatste les die ze gaf heeft ze de hele les gepreekt over dat de hele klas niet achter mij aan hoefte te lopen. en dat terwijl ik het niet eens aan de klas gevraagd had :D jahaaaa blote voeten rulles |
In de zomer loop ik op sandalen en slippers.
Maar nooit 'volledig' op blote voeten. |
ik zou nooit op blote voeten over straat gaan. ten eerste is het koud, ten tweede ligt er overal wel iets smerigs of pijnlijks (glas, plastic, steentjes, duivenpoep, etc etc) en je krijgt ws een enorme laag eelt (n)
|
dat deden hippies toch ook? ik loop in de zomer eiglijk altijd op blote voeten in de zomer, maar niet in de stad/naar school ofzo
|
Belachelijk.
Ik heb het zaterdagnacht wel gedaan toen we naar de shoarmatent liepen want ik kon niet meer op m'n voeten staan :o Maar dat waren ook galashcoenen |
hippies :D
ja loopt wel lekker maar glasscherven in je zool zijn bijzonder kut. |
wtf...
|
Citaat:
iig op blote voeten lopen is leuk, maar ik doe dat niet als ik naar de stad ga ofzo, want geheid dat je dan met bergen glas terug komt. Maar gewoon als ik effe de straat op moet hier in de buurt ofzo dan wel of als ik bij de haven zit. |
Naar de buren toe, als het niet te koud is, loop ik op mijn sokken, maar volgens mij ben ik de enige die dat doet :D
|
Moet ik eerst even flink wat eelt gaan kweken.
|
Op blote voeten :eek: , nou ik houd liever mijn schoenen aan.
|
Nog nooit van gehoord...
Ik trek altijd schoenen aan...echt heel boeiend ofzow. Btw hebben ze bij ons op school wel een paar gympen maat 40 liggen voor als iemand zijn schoenen vergeten is (Als je op skates bent ofzow) ....best wel chill. |
nee, pijnlijk hoor. Tenzij het gras/zand of iets anders is wat zacht is. Stenen zijn ook altijd zo #$$# heet in de zomer :eek: (n)
|
Citaat:
|
hehe morge es doen ;)
in de zomer doe k dat normaal wel als k niet ver weg hoef ofzow en ik niet verwacht bergen glas e.d. tegen te komen.. en school = ver => 10 KM :D |
rage : zonder schoenen ?
heeeel fijn als je over een schelpenpad loopt. Of heb je alleen maar schelpenpaden, hier in Flevoland :| in ieder geval wel goedkoop :D |
ooit had ik een deal dat ik een dag op school zou komen zonder schoenen aan, maar toen vonden ze het toch niet de vijfentwintig euro waard. Beetje een sisser.
|
Liever niet, heb namelijk een blaar van 2 bij 2 meter op mijn voet :D
|
Ik zag zondag in Den haag een hele stoed met mensen die op hun blote voeten liepen! ZIjn dit nou trend setters...... :)
|
blote voeten in het gras voelt wel lekker....maar op straat? noo wee!
|
Citaat:
|
Ik loop echt het liefst op blote voeten in de zomer.., maar naar school of naar de stad kan dat echt niet. Hier in de tuin en in huis en in de straat loop ik wel met blote voeten, en op vakantie op een camping. Als er echt gewandeld moet worden, moeten toch mn schoenen/slippers aan..
|
Citaat:
fok, jij hebt grote voeten :p *flauw* |
Citaat:
*oh fuck ik ben geen jongen :D* |
Nog nooooooooooit gezien, wel gewoon badslippers/strandslippers. Ik zou het wel willen, het loopt wel fijn, maar ik denk niet dat het bij ons op school toegelaten wordt, wat ik ook wel logisch vind.
|
Op diezelfde school heb ik regelmatig met slippers rondgelopen. Helemaal blootsvoets nooit..
|
op reis loop ik altijd rond op blote voeten enzo
en in de zomer maar ik moet zelfs van de dokter want ik het wintertenen dus is da nog een goed excuus voor op school al werkt het nie altijd snif |
Afgelopen zomer ben ik op vakantie (in de alpen) een vrouw tegengekomen die echt altijd op blote voeten liep. Ook tijdens wandelingen in hoge bergen :confused:
Zelf doe ik het bijna nooit |
Lijkt me niet zo fris en best wel pijnlijk.
Ik zag eergister ook iemand in de stad op blote voeten. Ik zat echt zo: :eek: :p |
nou ik loop door stad op blote voeten en begrijp niet wat er zo erg aan is,zolang we niet in glas gaan lopen.:) mja en dan kan je toch voor alle zekerheid je sandalen in je rugzak steken of zo
|
ach ik wil nog wel eens op mn sokkesn van het uitgaan naar de nachtbus gaan
en op atletiek renden we ook wel s op blote voeten. en verder is het onzin |
nou nix onzin,voelt leuk aan je voeten :) ,zeker als je irritante pijnlijke sandalen hebt :(
|
ik heb vanmidaag op school op mn sokken rondgelopen maar dat was alleen omdat ik schoenen ahd geruild met een meisje maar ik paste neit in haar naaldhakken :cool:
|
oeh, al dat glas op straat :eek:
maar op vakantie ergens waar veel gras en zand is, is het wel fijn. |
Ik heb het nog niet gezien.
Heb toen we op school sliepen wel eens op blote voeten rondgerend daar, maar dat is niet echt fijn, hele harde vloeren, dat bonkt helemaal door in je knieen en rug... En dat is op straat natuurlijk ook |
Aangezien ik altijd bang ben dat ik ergens tegenaan stoot of in iets scherps trap, heb ik altijd schoenen aan :)
|
een meisje bij ons op school loopt altijd op blote voeten, maar dat hebben ze verboden.. :confused: als zij dat nouw leuk vind..?! af en toe als ik een tussenuur heb dan wil ik oowk nog wel es op blote voeten lopen [maar dan wel op het gras..] ik snap niet wat er mis mee is..
|
ik heb van de zomer 2 weken achter elkaar op blote voeten gelopen.. niks mis mee. gewoon klein beetje kijken waar je loopt..
in de supermarkt kijken ze best raar dan btw :D |
bij ons loopt alleen de zwerver op blote voeten. wat een onzin maarja als dat de mode is moeten de mode hippies dat vooral doen. maar als ze aids hebben omdat ze in een drugsspijt zijn gaan staan moeten ze ook niet janken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |