![]() |
verstandskiezen trekken.. :(
Damn ik heb dat gisteren laten doen, ze hebben 2 van m'n verstandkiezen getrokken over 2 maanden moet ik weer :(
De ene keer doet het pijn, en de andere keer weer niet.. Wie heeft ook al zijn verstandkiezen getrokken, en hoe ging dat bij jou??? Vertel...:) |
Ik heb ze nog en ik wil ze houdeeeeen! Kiezen trekken is ongeveer het enige dat ik nooit van mijn leven durf te doen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je trouwens dat het officieel verre staande kiezen zijn en niet verstandkiezen. ;)
Maar die van mij beginnen nu door te komen, volgens mij. Ik hoop niet dat ze getrokken moeten worden, want daar hou ik - op zijn zachtst gezegt - niet zo van. :) |
Gelukkig nog niet.
|
Nog niet maar hopelijk nooit. Ik heb ooit 2 gewone kiezen laten trekken omdat dat moest. Nou dat was ook niet bepaald leuk hoor :p
|
Citaat:
Goed dan - kiezen LATEN trekken. |
Bah.. bij mij zijn ze niet getrokken, hoop
dat het ook niet hoeft.. |
ik heb er geen meer.. het doet een weekje pijn na het trekken, en je houdt 3 maanden van die gaten in je mond.. verder is het niks.. :p
|
Ik heb nog geen verstandskiezen :) (y)
Eigenlijk is mijn hele gebit nog goed, nog nooit echt klachten gehad, geen gaatjes, geen beugel, nix. :) (y) |
Bij mijn weten heb ik die nooit laten trekken. :)
|
Er komt momenteel (al een paar maanden) eentje door vermoed ik, met de nodige pijn.
|
Ik hoop dat ik ze nooit krijg. Ik kan echt NIET tegen tandpijn, gelukkig heb ik nog NOOIT een tand moeten laten trekken
|
qua pijn viel het reuze mee... gewoon een dagje vrijnemen, s ochtends laten trekken, naar huis, pijnstillertje en lekker gaan slapen... 8 uur later voelt 't alleen nog maar duf aan, alleen met eten moet je voorzichtig doen (een klein weekje)
|
k heb ze allemaal nog maar ze zitten wel een beetje scheef maar hopelijk mogen ze blijven.. heb geklukig geen tandarts die aan preventief trekeken doet (zker omdat ikal zo bang ben)
|
Alvast even zeggen dat ik nog geen verstandskiezen heb en ze dus ook nog niet heb laten trekken.
Maar mijn zus en mijn vader zijn er echt ziek van geweest! Mijn vader had hechtigen omdat de wortels niet recht zaten en dus weggesneden moest worden. En mijn vader is echt haast nooit ziek, laat staan dat hij midden op de dag naar bed gaat. Nu dus wel dus het was wel echt wat. Hierbij dus even duidelijk gemaakt dat het niet bij iedereen even zeer doet en dat niet iedereen er evenveel last van heeft. Toevallig weet ik dat het komt omdat, als de wortels recht zitten, ze hem er gewoon uit kunnen trekken en dus (haast) geen zenuwen enzo raken (wat de pijn maakt!) Heb je kiezen met van die wortels die niet zo recht staan? Van die haken zeg maar (wortels krom naar elkaar toe) , dan heb je een probleem, dan moet het vaak weggesneden worden en dat doet een beetje meer pijn. Kus, Alpha |
ik heb ze ook al laten trekken
alle 4 in 1 keer een operatieke van een half uurtje en daarna nooit pijn gehad, enkel wat onhandig dat die draadjes daar in zitten, want eten is er niet echt makkelijk mee ..... en tot heden leef ik nog :) groetjes poloke |
Wickhed :o ik was 14 toen ik mijn verstandkiezen had.
Was erg vroeg zei de tandarts, maar ze worden alleen getrokken als ze pijn doen\fout zitten oid. Bij mij hoeven ze er niet uit :) ik kan dat beetje extra verstand wel gebruiken :D. Gewone tanden heb ik wel eens laten trekken, alleen de 2e verdovingsspuit, die gaat er zow schuin in, die doet echt pijn :S en dan zit je de hele dag met lippen\tanden die je niet voelt :( das wel wazig gevoel. |
Citaat:
'k zal wel laten weten of ik daarna ook nog leef. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |