![]() |
Wanneer..
..ben jij voor het laatst wakker gebeld?
|
Persoonlijk? Of door de telefoon van beneden?
Persoonlijk nog nooit, door de telefoon van beneden toen ik twaalf was. |
Vorige week dinsdag. Telefoonketen :S
|
geen idee... k zet alle telefoons op mijn verdieping sowieso uit, k denk de laatste keer in de zomervakantie van 2001 moet zijn toen ik als enige thuis was en dus boven de foons wel aan moest laten staan ofzow?
|
Ongeveer twee weken geleden, om 4 uur 's nachts
Maar het was niet voor mij :) De laatste keer dat ik wakker gebeld werd en ook echt aan de telefoon moest komen in alle vroegte, is ongeveer vier maanden geleden. |
gister nog :S grr grr
|
Héél lang geleden, denk wel een jaar ofzo.
|
ik word elke week wel een keer wakker gebeld :/
zet ook nooit m'n telefoon uit eigenlijk. |
Nooit, want ik zet mijn telefoon elke nacht uit.
|
Paar weken geleden denk ik, gebeurt wel regelmatig.
|
Vroeger wel vaker, ik had de-boven-thuistelefoon op mn kamer dus af en toe belde mensen 's nachts..
*denkt* Paar maanden geleden voor t laatst. Ik ging 's middags even slapen en werd toen wel wakker gebeld. (argh :mad: ) Maar verder bijna nooit, gelukkig. :) |
Gister nog door mijn vriend, ik was hartstikke duf en ik moest nog gelijk mijn bed uit ook :(
|
Vorige week zaterdag, had me namelijk verslapen.
|
Vanochtend.
|
nog nooit eig
|
Citaat:
Wakker gebeld worden lijkt me bloed irritant. .. vandaar dat ik altijd mijn foon ook op silent zet |
dit jaar nog
|
zaterdag ochtend, wakker sms't, mag dat ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vooruit het mag ;) |
Citaat:
Mijn laatste keer dat ik wakker werd van de telefoon was dus zaterdag :) |
Citaat:
|
Citaat:
en jij dan, wanneer? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
paar weken geleden om 7.30 op zaterdago chtend door mn baas :mad:
|
Citaat:
|
paar dagen geleden
hans (= static-x hier op t forum) belde :o |
tijdje terug
maandag ochtend, AlopiA heeft de eerste 2 uur vrij om kwart over 7 *tring* persoon: "zullen we samen rijden???" AlopiA: "*grom* ik ben de eerste 2 uur vrij en tot voor kort lach ik nog te slapen" persoon: "oh, dan hang ik maar gauw weer op, doegies!!" telefoon doet tuut-tuut |
vrijdagochtend 6.00 uur
*grom* |
Zaterdagnacht.
|
geen flauw idee :)(
|
nooit! :o
|
Word eigenlijk nooit wakker gebeld :p
Als de telefoon gaat en ik slaap nog en er is niemand thuis dan slaap ik er gewoon doorheen. En als ik wakker word, dan laat ik gewoon bellen :p en dan denk ik: "Die belt nog wel terug." :p |
is volgens mij nog nooit voorgekomen.
(en dat wil ik graag zo houden) |
Citaat:
|
wakker gebeld.. op een zondag morgen... de 30ste maart.. van dit jaar.. door een meisje.. nog iets weten? :p
Offtopic: alsof iemand nut aan dit soort topics heeft |
Citaat:
|
vannacht nog... :D
|
Citaat:
Ik zo'n 2 weken geleden... Iemand die een beetje teveel gedronken had en dacht, 'Laat ik Kinky toch is lastig gaan vallen door zijn telefoon steeds 1 keer over te laten gaan... En laten we dit 2 nachten volhouden..... ' :mad: :mad: |
zaterdag
|
Zaterdag
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |