![]() |
Wie zou jij nu bij je willen hebben?
Welke persoon zou jij op dit moment naast je willen hebben, in je armen willen nemen ed? Oftwel wie mis je gewoon en wil je bij je hebben....
Misschien een overleden persoon, vriend(in), iemand anders. zegt u het maar... |
Alyssa Milano
|
Mn vriendinnen van de middelbare
|
Citaat:
:rolleyes: |
Wie ik nu wil dat er bij me is??Mijn vriend die ik meestal elke dag zie en nu al voor de 4e dag niet gezien heb...
Ook geen telefoon ofzo en op school zijn we elkaar misgelopen (hoorde van een vriendin dat hij er wel was :( ) Misschien is hij wel flauw van me :( Denk t niet hor maar ik baal ervan dat we elkaar nie zien op school...Nja, dat komt wel weer... |
Citaat:
|
Mijn ex.. Mijn ex sinds 2 weken..
|
Doh.. mijn ex-vriendin natuurlijk! :)
|
De jongen die ik vanaf januari niet uit m'n hoofd heb kunnen zetten, die zou ik graag willen zeggen wat ik voel en hem dan in mijn armen sluiten...alleen ik durf niet... :(
|
Mijn vriend :)
Om te vieren dat we 2.5 jaar samen zijn en omdat ik vandaag jarig ben. Gelukkig komt hij vanavond! |
Citaat:
|
Mijn ongelooflijk lieve vriend...Matthijs... :o
(Die ik s'avonds soms en elk weekend zie) |
Iemand van wie ik zijn naam niet weet (little crush :rolleyes: ) en nog iemand waar ik geen commentaar op wil geven :'(
|
Arnoow....
een goede vriend mis hem heel erg nouw en hij voelt zich klotuh.... dus wil ik met hem praten en met hem huilen.. ik houw van hem |
Citaat:
|
Citaat:
|
me vriendin denk ik zo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mn vriendje..zeker nu..
|
mn hopelijk toekomstige vriendje.... :)
|
op dit moment? niemand even, vind het heerlijk even alleen.
|
Citaat:
same here. |
niemand is het beste antwoord dat ik kan geven..
|
Wouter :o
|
M'n oom en mijn vader (de laatste leeft nog hoor, ik wil graag dat ze samen kunnen praten....)
|
mijn vriend die al vijf weken in ecuador zit
nog vier maand te gaan... |
mn moeder en mn oma
|
Citaat:
|
Mn mannetje
|
hmmm me vriendin, en een vriend met een zak chips :)
|
uhm ja een vreind van me waar ik verliefd op ben..
|
mijn 10 jarig neefje die 14 december is overleden. hij was als een broertje van me. En mijn vriend, alleen die zit zo ver weg.(indonesie) gelukkig ga ik 22 juni naar hem toe voor een maand!!!
:D |
Lijkt me duidelijk :D nou jaa... voor hem dan :P
|
Een kind die bij mij in de buurt woont maar waar ik niet naar toe durf te gaan. :o
|
Mn vriend, die zit ook ver weg
|
Joost of Christiaan...
|
M'n vriend
|
denise natuurlijk :o
|
mijn avatar :)
|
Citaat:
ikke mijn liefje...we hebben een beetje ruzie :( |
mn vriend, en hijs pas een uurtje weg :confused:
|
Mn vriendje... maar hij moet rugbyen en werken vandaag :(
|
Mn moeder is 1,5 jaar geleden overleden. Ik heb nog alle hoop! maar ik zou er alles voor geven om ze terug te kunnen krijgen. Het is namelijk een ongelooflijk gemis.
|
Mn vriendje.. maar die is hier over enkele minuten dus dat word geregeld..
en mn vroegere beste vriendin.. ze is verhuisd en sindsdien heel erg veranderd.. ik zou dr trug willen hebben zoals ze vroeger was en weer met r willen prate enzo... :( *snif* |
Citaat:
|
uhm, mn vriendje en christiaan want die is nou wel al lang genoeg op de maan
|
Mijn moeder, ze is 2 maanden geleden overleden.
En op de 2e plaats, davy, mijn beste vriendje |
Mijn vriendje, hij mag gewoon nie hierheen komen van mijn vader :mad:
|
Helemaal niemand. Het is hier veel te gezellig in mijn eentje (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |