![]() |
Idee 2 - Leest u allen!
Ok:
Ik heb weer een idee verzonnen. Af en toe komt het wel eens voor dat we hier een grote lol hebben op scholieren.com (De emo topic etc. elkaar afzeiken). Zullen we dan voortaan bovenaan (bij de 'vaste belangrijke' threads) een volgende thread maken: Classic Threads. Zodat alle coole dingen bewaard kunenn worden, en we later denken: hahahaha dat was idd lachen en we alles teruglezen. |
ja :)
goed plan |
ongelooflijk kutplan.
|
Citaat:
|
Er schiet me opeens een topic te binnen over Nirvana. Dat is dus die band waarvan de dode drummer later bij de Foo Fighters gitaar ging spelen etc. etc. etc. :D (y)
[edit] en we hadden onlangs nog een leuke discussie tussen terror koe en mcsun [edit] |
Citaat:
|
die dingen nalezen is pas leuk na jaren, niet na een maand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jullie doen maar.
|
op een bepaald forum waar een bepaalde forumbaas hier wel eens komt, hebben ze een zogenaamde Comedy Gold Room en een Comedy Gas Chamber (of zoiets)
daarin worden resp. de beste en de slechtste topics bewaard. misschien om niet alleen voor muziek, maar voor het hele forum zulke subfora te maken |
ook bruut was toen dat iemand helemaal blij was omdat ill nino en P.O.D. naar de melkweg kwamen.....ze kwam er ongeveer 10 maanden te laat achter :D
|
exo heeft over mij gedroomd
dit mag nooit vergeten worden |
Citaat:
|
Citaat:
Leuk idee. |
topics om nooit te vergeten:
alle topics waarin maypole begon te schelden en te dreigen |
Citaat:
|
kun je zelf toch ook bewaren..
|
Grappig idee! Ik zou graag nog eens die hele thread willen zien met Elvenkoning en dat andere NSBM-nihilistje :)
|
Citaat:
die dus :) |
Ja wel een oke idee, alleen beter is dat op die topics die erin gepost worden een slot komt, anders worden er steeds van die kut topics ge-upt van 2 jaar oud, of gaan mensen ineens weer die lame discussie aan.
|
Citaat:
|
o
ok doe maar |
Citaat:
Maar gaat het archief zo ver terug? Das bijna 1,5 jaar geleden geloof ik... |
Citaat:
effe serieus: ik vind het niet zo'n goed plan. Zo'n topic staat in no time vol met suggesties en dan kunnen wij als forumbazen weer alles nalezen of het wel leuk genoeg is. Niet dat ik lam ben, maar het lijkt me niks. Zoiets wordt ook maar 1 keer negelezen een jaar na de topic. En wat mijn mede-forumfuhrer zegt: je kunt ook zelf opslaan. |
Je kan toch ook gewoon een limiet stellen aan het aantal topics per maand dat erin mag, en daar de forummers over laten stemmen?
Een soort topic v/d maand ofzo. Dat geeft ook motivatie om nieuwe, betere en leukere topics te openen... ofzo :D |
en die topic of rick fsb???
waar is die gebleven? |
Citaat:
ik heb btw ook wel 'ns over King gedroomt. er zou 'n hc party komen in de showroom van de plaatselijke garage en hij zat in de organisatie enzo :confused: voor de rest weet ik 't niet meer.. urm ontopic: McLaren wist een site waar grote gedeeltes van het www zijn opgeslagen, maar die zijn vaak erg oncompleet. IEMAND zou natuurlijk ook gewoon al deze threads kunnen archiveren? Met behulp van wat clever scriptwerk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
WAT EEN SCHITTEREND STOMPZINNIG ANTWOORD! zie je het al voor je? topics op je harde schijf. wat een lol. Dan kun je dat ook zo makkelijk delen hier op het forum. Erg goed plan! Fantastisch! Boeiend! Boeiend! Boeiend! Schitterend! Geniaal! Magnifiek! Superbe! |
Citaat:
heb je niet geleerd dat je niet altijd je zin kunt krijgen? :) |
Citaat:
Ja, maar in een dicht topic, dan kun je erom lachen. Met elkaar over lullen, en doorgeven zodat iedereen ze kan zien op scholieren. Of als in een bestaand topic iemand een opmerking maakt, en iemand zegt , doet me denken aan (link), en dan heeft iedereen weer lol. Ik zie het probleem niet |
jij zit ook altijd bomvol ideeen heh :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stom idee.
|
Nee, die topics heb je na twee keer wel gezien (als je het sowieso al leuk vindt...).
|
Als jullie mijn idee niet leuk vinden...
dan ....dan.. schiet ik jullie allemaal dood |
je kunt toch ook gewoon op de search button rammen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |