![]() |
Wat vinden jullie van darten
ik vind het wel geinig.
|
Ik vind het ook wel geinig. ;)
|
Ik vind het ook wel geinig. :D
|
saai.
maar dat komt omdat ik er niks van kan. :D |
ik heb een keer toen ik probeerde onder me been door te gooien per ongeluk zo'n pijltje in me been gestoken :o
had een korte broek aan dus ik stak hem zo in me onderbeen :o |
Leuk :)
|
geinig :)
|
Ach, het is wel eens leuk om het te doen, als ontspanning. Maar het lijkt me niets om zelf in competitieverband te gaan spelen.
Daarnaast is het ook leuk om de wereldkampioenschappen op tv te zien, al smachtend naar de one-hunder-and-eight ! |
Ik ken iemand die het ook echt speelt in competitie verband..
is wel gezellig als k het zo hoor.. maar ik zelf vind het wel eens leuk om op tv t kijken als k nix anders t doen heb.. (embassy dan heah :p) maar zelf doen.. nah.. k ben er ook niet zo goed in.. veels t ingewikkeld om in zo'n klein vakjuh t gooien :p CIAO |
ik vind darten super!
|
kroegsport en dat moet het blijven
|
Citaat:
Nu jij weer! |
ach altijd leuk om 150 euro te winnen met een toernooitje toch? :D
|
Citaat:
|
Ik vind het maar een saaie sport.....
|
wlk jaar leuk voor een maand of twee...daarna moet het weer snel over zijn
|
Ik heb thuis een bord hangen, daar speel ik af en toe op. Soms heb ik periodes dat ik 10 potjes per dag speel, soms speel ik een maand niet. Maar het blijft een leuke sport om te doen én te kijken
|
vind t wel leuk om te doen, vooral omdat ik er geen **** van kan :D
|
Citaat:
|
Ik dart regelmatig.. Ook op internet trouwens :)
|
Citaat:
|
Ik zit in een dartcompetitie, nu niet meteen denken dat ik een bierbuik heb ofzow :p
Ik dart redelijk vaak. Meestal als ik een nieuwe cd aan het luisteren ben. Dus elke dag wel :D Tis echt heel gezellig om gewoon te gaan darten in de kroeg of bij je maat ofzow. Ik moet wel toegeven dat het nog steeds wel een beetje een kroegsport is, ik zie het dan ook niet als een sport maar als een hobby. Bijna elke profdarter is of een kampsjaak, of een dikzak, of alcoholist. Als ik later de embassy win, dan ben ik de eerste die niet aan deze eisen voldoet. Onthoudt mijn naam: Roy Koopmans :D :D :D |
(n)
|
ik vind het ook wel leuk..jah..wel leuk
|
Citaat:
twee complete dart mongole die tegen elkaar spelen.. cool :cool: moeten we zeker eens doen :p Kus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |