![]() |
Pepsi X
Wie heeft dit al op en wat vonden jullie ervan. Ik heb het op en vond het niet echt super, zit een heel raar smaakje aan.
|
Nog niet geproefd..
Pfft.. zoveel verschillende/nieuwe smaakjes bij de cola.. :| |
Wat zit daar dan weer voor smaak aan :confused:
|
Nou het lijkt of ze hubba-bubba kauwgom er doorheen hebben gegooid, maar dat is mijn mening.
|
Dan hoef ik het dus niet te proeven.....
|
Citaat:
wel overal nieuwe smaken aan, he... tjonge... |
Ik nog niet, en tlijkt mij ook niet gaan gebeuren :o
|
Citaat:
Voelde je je daarna heel erg trillen ofzo? Ik had namelijk gehoord dat er heel erg veel cafeïne in zou zitten, te vergelijken met een espresso ofzo geloof ik. |
Is dat die smurfenpepsi of is dat weer wat anders? Ik raak de laatste tijd de draad een beetje kwijt met al die nieuwe frisdrankfratsen...
|
Ik hou niet van cola en Pepsi vind ik al helemaal niet te drinken.
Cola moet cola blijven en als het naar ik noem maar wat fruit moet smaken kan je net zo goed een ander drankje nemen. Het enigste waar ik voor ben ik citroensap, maar dan wel vers sap zelf toegevoegd en niet dat chemische spul. |
zucht :\ na de gezondere light versies van cola maken nu maar een megaslechte versie waar we helemaal hyperactief van worden
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: en dan weer iets uitvinden om van deze verslaving af te komen, slimme zet hoor! |
Citaat:
|
Ik ga em binnenkort maar eens proberen, de reclame vind ik wel stoer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mm wij drinken altijd coca cola.. zelden pepsi.
|
het smaakt naar jolt cola
|
't Is ranzig :(
|
Ik ga donderdag ff shoppen en dan haal ik een gratis flesje Pepsi X(bij de Free Record Shop) op :cool:
|
Citaat:
|
lekker hoor ! :D
|
moet het maar ffs tryen :p
|
bah bah, kvind et smerig
|
'k vind em lekker (y)
|
Ik heb nog niet geprobeerd, ik blijf gewoon bij de Coca Cola light of vanille.. Die zijn lekker :)
|
Citaat:
nope, niets speciaals, slechts pepsi's poging om kassa uit de energiedrank hype te krijgen. |
nog nie gehad....en als ik et zow hoor wil ik et nog nie eens proeven :p pepsi vind ik zowieso maar een slap aftreksel van de echte coca cola...
Geef mij maar coca cola light lemon :D |
Vond het wel lekker, maar je word er niet hyper van ofzow...
|
Ik heb het niet gehad, maar kan volgens mij zo af en toe wel lekker zijn, als je van die rare smaakjes houdt :)
|
Ik heb nog steeds niets van "whaw"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |