![]() |
ongewenste balk op mijn desktop
sorry, ik heb al gezocht of hier al een topic over was maar nee.
ik hoop dat iemand mij met het volgende kan helpen: zie hier: http://www.xs4all.nl/~tessvt/afbeeldingen/D.JPG hoe krijg ik die balk weg? Tessy |
Vertel mij maar eens hoe ik zo`n balk er wel kan krijgen, dat lijkt mij nou juist er handig :-)
|
:D
ja heel handig je kan er niks mee :mad: |
rechtermuisknop op bureaublad -> tab-bureaublad -> bureaublad aanpassen -> tabblad website -> vinkje in 't witte vlak aan/uit
|
thanks! maar helaas:( ;)
|
Een vriend van mij had dat ook. Hij heeft Windows XP erafgezwierd en opnieuw erop gezet. :rolleyes:
Groetjes |
open een map met zo'n balk :P
ga naar extra > map opties, dan het tabblad algemeen, staat erbij windows klasieke weergaven, klik toepassen klaar als je dan miniatuurweergave hebt, klik dan op de werkbalk *WEERGAVEN* en dan pictogrammen klaar |
ghehehe ik was nog niet wakker!
|
Hoe krijg je dat voor elkaar? :D
Hm tja, rechtermuisknop erop zie je verder niks? Wel vreemd. Je zou een nieuwe user kunnen aanmaken en dit account gewoon achterlaten, dan ben je van het probleem af. Windows classic wil je niet hebben denk ik, die opties zijn best handig. Maar je kunt even uit en daarna aanzetten om te kijken of die balk op je desktop dan weggaat. |
heel erg bedankt allemaal!!!!
tessy |
Wa doen jullie allemaal freaking moeilijk.. Ik had dat owk een x.. Das na mijn gedachte gewoon een xp bugje.. Kstond ineens verstelt :confused: Kdenk.. Pc restarte.. Darn.. Werkt niej.. Pc helemaal uit.. En dan weer aan.. TADAA.. Hij was weg..
|
:) heb ik al honderd keer gedaan!
hij is trouwens nog niet weg..:S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja persoonlijke voorkeur, maar ik vind het design van Windows XP wel mooi. Of beter gezegd: ik vind het Windows-design voor Windows XP (dus 98/2000 style) gewoon oerlelijk. Windows XP is al een stuk frisser. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |