![]() |
[TOUR] STRETCH ARM STRONG en RANCID
[size=666*1337]STRETCH ARM STRONG KOMT IN SEPTEMBER NAAR NEDERLAND[/size]
Dat wordt totale madness, rancid kindjes beware :p. |
stretch arm strong is best n leuke band.
|
:eek: (y)
|
Citaat:
|
Bron?
|
:eek: ke-tshing :cool:
|
Citaat:
+ mailtje van reflections van een vriend die SAS in nl bevestigd deze herfst |
Citaat:
|
Citaat:
er word gesproken over europa, als ze nederland maar niet overslaan :( Maar het is geweldig, ik heb er geen woorden voor :| |
rancid....
hmmm... ik ga me dan wel helemaal kapot ergeren aan het publiek.... en aan de bandleden... heb ik dat er voor over... mogelijk... |
Citaat:
|
Ughh met Rancid. Ach SAS speelt vast nog wel apart een showtje ergens.
|
Citaat:
Beetje foute (elitaire) gedacht imo... Je kunt het publiek dat je niet moet (waarom weet ik niet want er zijn ook leuke rancid fans hoor) ook gewoon negeren (evt. aan de kant moshen :p). |
Citaat:
is maar ffuh afwachten.. |
superrrr! ik hou van Rancid, nu alleen nog Green Day zien en al mn jeugdbandjes live aanschouwd :D
|
Citaat:
|
Ok, dit is echt te vet...RANCID!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wa's er mis met Rancid publiek(te niet emo? :p ) Waar spelen ze want ik moet Rancid live zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
te dom te irritant te druk te 'kijk wij zijn punk' te 'blijf van m'n hanekam af anders....' te 'enerkie roelt' |
als rancid komt ga ik er ook heen
|
Citaat:
:p:p |
whaaah :D:D ik las het op roel zn lj :) handig die dingen... maar whoei dat is gaaf zeg.. Rancid is gewoon super vet en een van de weinige whoeiwhoei bands die ik nog niet heb gezien dus dat lijkt me geweldig.. en SAS moet ik me nog een beetje in verdiepen maar vink ook wel koel geloof ik..
|
Strech arm strong is cool! Die cd 'revolution transmission' draait nog geregeld zijn rondjes hier. Leuke cd. Rituals is life moet ik eens aanschaffen voor de collectie :P
die moet ik nog een x live zien te bewonderen! Dank u meneer Rutger! |
Citaat:
\m/ enerkie!!!! :p |
Citaat:
|
owh ik dacht Stretch Armstrong :)...
|
Ik heb niets over t publiek gezegd. Dat interesseert me geen flikker. Ik wil gewoon dat SAS in een klein zaaltje speelt.
|
ik wil het ook!!!
|
gisteren avond SAS gedraaid, nooit echt supergoed naar geluisterd en ik vind het stiekem wel vet... ERG vet zelfs...
|
Ik heb Rituals of Life en Die nieuwste en ik zal niet zeggen dat ik t vaak draai, maargoed ok band. Alleen krijg ik toch een beetje een grrristen gevoel soms bij die band :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar toch is hands tied cooler!!! :p
|
nah :p
|
waar en wanneer ?
|
Citaat:
|
Hands Tied is de tennis van de hardcore wereld. Best hard en leuk, maar toch gay door die trainingspakken, opgeschoren jongenskoppen en die o zo voorspelbare nummers :D
|
hahaha
|
Hehehe ;)
Geef mij maar Mouthpiece! Hoe moet ik die disco trouwens krijgen...ik bestel echt nooit meer iets bij Ed hahaha. |
via mij, ik bestel wel een tfs shirt, impact zines, misschien een fte shirtje...
maar ik wacht dus nog ff :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet niet alle punkers over dezelfde kam scheren :D |
Citaat:
|
Citaat:
jullie zitten hier ff doodnormale mensen af te breken op stomme en kortzichtige punten. DOM? ik ken rancidfans met universitair diploma IRRITANT? nog nooit gemerkt TE DRUK? gewoon sfeervol dus |
Citaat:
|
Veel mensen trekken het EpiFat publiek niet zo. Big deal kruisvaardertje!
|
Citaat:
dom en niet-intelligent zijn 2 verschillende dingen |
Citaat:
Goed, als je er wat langer naar luisterd raak je er wel op uitgekeken maar om meteen te zeggen dat Rancid fans dom, irritant of wat dan ook zijn vind ik echt bullshit. Je kan een schare fans niet in een keer samenvatten, want zelfs mijn vader luisterd naar Rancid en om hem dom of irritant te noemen vind ik echt te ver gaan. En binnen de Epitaph bands is Rancid kwalitatief echt wel de beste (er valt niks tegen in te brengen, Matt Freeman is gewoon 's werelds vetste bassist) De reden waarom een hoop mensen het EpiFat publiek niet trekken is volgens mij doordat het toch nog best mainstream is binnen de punk en er daarom nogal snel op neer gekeken wordt. Ik kan even goed zeggen he bah SAS fans Vuile straightedge homo's die alleen maar vooroordelen hebben tegenover mensen die niet sXe zijn en arrogant binnen hun kliekje leven. Is toch ook bullshit? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |