![]() |
wehkamp
weet iemand of je toch verzendkosten moet betalen als je het terugstuurt? of is dit gewoon gratis?
|
volges mij issut gratis.....
|
gratis
|
gratis, dr komt hier om de dag wel zo'n mannetje langs die weer wat van mn ma komt ophalen.. :p
ik ken hem onderhand zo goed, ik zou het bijna een vriend kunnen noemen.. ;) |
ik had net naar dat info nummer gebeld ofzo en toen zei die vrouw dat het wel de bedoeling is dat het toch betaald wordt, dus nou weet ik t niet meer :confused: :confused:
|
VOlgens mij is het gratis als je het in hetzelfde pak terugstuurt als waarin je het gekregen hebt. Je kan alleen niet de verzendkosten van het heen-sturen terug krijgen als je alles terugstuurt zeg maar. Ook al wil je er dus niets van houden, dan betaal je volgens mij alleen de verzendkosten van het heen-sturen maar niets om het weer terug te sturen.
|
volgens mij moet je toch ook de kosten van het terugsturen betalen :confused:
|
Bij Wehkamp hoef je niet te betalen, bij otto wel (daar kwam ik een beetje te laat achter :/ )
|
Citaat:
|
Koop er dan ook niks! :rolleyes:
|
ik heb er ook wel eens iets besteld, en weer terug gebracht. je hoeft daar niets voor te betalen, maar de verzendkosten die je al hebt betaald krijg je volgens mij niet terug. ik vind de wehkamp eiglijk niks, omdat je vaak toch dingen die je hebt besteld net niet past en de kleding vind ik het vaak ook net niet...maarja dat is mijn mening :p
|
nou t paste voor geen meter natuurlijk, k had bikini's besteld, maar voor mijn borsten moet ik een grote maat hebben en ja, dan zijn de broekjes natuurlijk veeeeeeeeeels te groot, zo'n blubberbroek krijg je dan :S
dus ja, terugsturen die handel :D |
je moet dan rond de 5 euro aan verzendkosten betalen....
|
leuk als iedereen iets anders zegt
|
Gewoon terug sturen... dan is het nog spannend/ een verassing of je moet betalen... *woei*
|
Citaat:
|
.
ja, je kan in het kader van integratie, jezelf ook mengen met de medemens, socializen dus, en gewoon naar de stad gaan. . |
.
OF je bakt een loempia . |
Citaat:
En ontopic: de verzendkosten voor het heensturen moet je betalen. En ja, die zijn inderdaad zo hoog gemaakt dat je indirect ook betaalt voor het terugsturen. -edit- verzondkosten is geen woord. |
volgens mij moet je er wel voor betalen
|
Ik hoefde bij Otto niets te betalen :confused:
|
Citaat:
onder het mom van: 'krop niks op en gooi alles eruit." wil ik graag zeggen dat je niet zo moet janken. (y) mevrouw 'peace' :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |