![]() |
Holy Guacamole !!
wat is de mening hier over guacamole ?
ik persoonlijk vind t ongelooooooflijk lekker. beetje eigen ingrediënten erbij, door elkaar mixen, en dan bijvoorbeeld op de boterham of als dip bij allerlei dingen. een ware traktatie. |
Briljant. Probeer ook een keer tortilla's (die men tegenwoordig ook wel wraps noemt geloof ik) met guacamole, wat sla en kip of makreel. Hmm.
|
Lekker, erg lekker :)
(vooral met warme dip-chips, of wraps.... mjammie :) ) |
hoe maak je dat? :o
|
Citaat:
1 rijpe avocado yoghurt of creme frache (zo toch?) Stukjes tomaat, paprika of iets anders Peper Zout Eventueel andere kruiden. knoflook (je moet maar even klooien met de hoeveelheden. Ik weet uit m'n hoofd eigenlijk nooit hoeveel ik erin doe ) Avocado schillen en in stukjes snijden.Knoflook persen. Scheut yoghurt of lepels creme fraiche, kruiden, zout, peper en andere dingen (naar wens) erbij. Knoflook erdoor. Even pureren met de staafmixer. Erg lekker met dipchips zoals dorito's :) |
Ik krijg er spontaan trek in. En raad eens? wij hebben nog een avocado liggen geloof ik :D
|
Yep, met tortilla erbij is het geweldig:)
|
Oh dat ken ik! Wij noemen het 'groene prut' en gebruiken het als dipsaus voor tortilaachips met gesmolten kaas:)
|
hemels.
|
Lekker veel op je bord doen als je Nacho's eet en dan smullen!!!!!!!
|
Citaat:
|
geen idee wat het is :p t lijkt me ook niet echt lekker aan de ingredienten te zien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gemaakt.
Het roelt. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |