![]() |
[GEZ] sNes spelletjes & controller
Ik zoek spelletjes in de trant van Donkey Kong & Super Mario, en ook nog 1 controller..
Iemand? :) |
Mm, ik heb Moon-nogiets wel voor je, als je wil.. Geen idee meer hoe het precies heet, was best een tijd geleden dat ik 'm had uitgespeeld. Zal wel even voor je kijken. :) Je bent dan in elk geval een jongetje die een boerderij geerfd heeft van zijn opa, en je moet allerlei diertjes houden en dingen laten opgroeien en iemand zien te vinden waarmee je kunt trouwen enzo. Hmm? :)
Stiekem wou ik dit topic ook openen, want ik ben wanhopig op zoek naar Chrono Trigger, Lufia en Zelda. :| Kan ik daar hier om vragen of mag/moet ik nou alsnog een heel nieuw topic gaan maken? |
Nee dit is dan ons topic gewoon even :) (heb jij al een tamagotchi btw?!)
Sooz: Donkey Kong II & III Super Mario (alles?) Yoshi Mario Kart enzo Paranoide: Chrono Trigger Lufia Zelda |
Ja hoor, ik heb nog wel wat te koop.
Prijzen staan ervoor. C betekent cartridge en H betekent handleiding. Boxed compleet betekent dat het spel volledig met doosje enzo is. Mail maar naar kiff@piercer.nl als er iets voor je bij zit. 30 : Complete SNES met aansluitkabel, adapter en 2 controllers 10 : losse controller 10 : Game Genie 12,50 : Converter om Amerikaanse SNES spellen te spelen 12,50 : SuperGameboy : om Gameboy Classic en color spellen op de SNES te spelen 12,50 : Mario Allstars - C 15 : Mario Allstars - C+H 15 : Donkey Kong Country 1 - C+H 15 : Donkey Kong Country 3 - C 10 : F-Zero - C+H 8 : Goof Troop - C 12,50 : Mortal Kombat 3 - C 15 : Choplifter III (Boxed compleet) 15 : Super Hockey (Boxed compleet) 15 : Kick Off 3 European Challenge (Boxed compleet) 9 : Lethal Weapon - C 20 : Mario Paint (Boxed compleet met muis) 10 : Super Soccer - C 10 : Super Tennis - C 10 : Street Fighter II - C Amerikaans (dus converter voor nodig) 10 : Mario World 10 : Street Fighter II 15 : Turtles In Time - C+H |
Citaat:
Harvest Moon Geweldig spel, heerlijk...Ik was eraan verslaafd :) heb eigenlijk best spijt dat ik het heb verkocht |
Chrono trigger vind je alleen usa versie en dan mag jeer ook nog eens 50 euro voor neer leggen ..
|
Ik heb Chrono Trigger, inclusief met boekje, doosje en posters enzo... :D
Hij is nog vrij goed te krijgen op veilingsites als eBay, maar inderdaad zal het niet goedkoop zijn. Ook heb je een converter nodig, want CT is alleen NTSC te krijgen. |
Citaat:
Ik mail u! :) Oja en Masj, dat spelletje wil ik wel graag, ja. |
Citaat:
@Parallel: Mm.. Sorrie dat ik 'm heb gekocht? ;) |
Citaat:
*sniksnufsnik* ach boeie ;) |
Citaat:
|
*schopt omhoog*
|
Citaat:
En ik vind het gemeen dat je niet meegaat naar Wacken met Roel en mij en een hoop andere mensen die je niet kent. Tsk. :p @Soozmeid: Jamaar, ik weet niet of ik wel vrij kan krijgen :| Omdat ik de week ervoor ookal vrij wil vragen omdat er dan een ubergeil concertje is waar ik heen wil.. En dat kan niet als je net voor dat concert acht uur achter elkaar gewerkt hebt. :| Als je gewoonlijk al, een klein opdondertje van 1,65 zijnde, doodgaat in de pit - dan ga je na het werken al helemaal dood. Ieh. Maar Harvest Moon krijg je sowieso, want als ik niet kom dan geef ik hem mee aan Margemeid want dan mag zij even voor koerier spelen. En in het uiterste geval kan ik 'm nog altijd opsturen, ookal is dat voor jou stiekem niet handig door de verzendkosten enzo. *upt stiekem* |
ik heb nog street fighter 2 turbo en een controller hier liggen
intresse? |
Citaat:
Ik ben meer op zoek naar levelspelletjes waarin je dingetjes moet verzamelen enzo. Lieve spelletjes. Met dinoos en bananen en aapjes :) |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat het mij wat uit maakt, ik krijg ze persoonlijk op Groezrock :D |
Citaat:
|
nogmaals Up
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |