![]() |
undercover forummers
wie hebben er allemaal een undercover naam?
ik heb er 1, voor het geval er zich serieuze problemen voordoen, die niet al mijn vriendinnen hoeven te weten. stomme geerte :p niet dat ik die gebruik, maar toch :cool: dus, vertel! |
Ik, puur dat ik bij sommige reply's niet wordt aangewezen dat ik toevallig forumbaas bij deze nickname heb staan. Want dan wordt er anders gereageerd op je, én wordt je vaak geqoute, omdat mensen gewoon hetzelfde als een forumbaas willen praten.
|
dat kan ik begrijpen :)
wat is jou undercover forumnaam? :P :o :D |
ik heb er een aantal :)
|
mijn undercover naam is geband :(
ik weet alleen niet waarom :confused: Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dat kan een van de volgende oorzaken hebben: Probeer je het bericht van iemand anders aan te passen? Of zit je aan de functies voor forumbazen? Kijk bij de Forumregels wat je allemaal mag. Als je een reactie probeert te plaatsen kan het zo zijn dat je rechten om te mogen reageren zijn ontnomen door het beheer, of misschien is je aanmelding nog niet geactiveerd (klik hiervoor op het adres dat staat in het mailtje dat je na registratie hebt ontvangen). |
ik zeg niks en ontken alles...
:rolleyes: |
ik niet
|
Citaat:
Ontopic: Nope |
Citaat:
:o ik hou trouwens ook van jou :o |
Hmm, k heb nog één naam voor zo af en toe.. Ik gebruik hem bijna nooit, alleen voor dingen waarbij ik liever geheel anoniem wil blijven, en soms om enquetes mee in te vullen.
En ik zeg lekker niet welke het is :p |
Citaat:
herkenning, echt belachelijk ja :rolleyes: Death Britney was nou net zoo tof :p |
2 en die heb ik allebei 1 keer gebruikt ofzo.
|
Ik heb nog "xannie"... Maar gebruik ik eigenlijk niet..
|
nee ik heb er geen, nooit behoefte aan gehad ook eigenlijk. als ik iets niet onder deze naam wil posten doe ik het waarschijnlijk onder een andere naam ook niet :)
|
Ja hoor, ik heb nog een andere nickname. 't Is alleen de vraag wie een kloon van wie is.
|
Mm, ik had me met sinterklaas een jaar geleden aangemeld met ParaPiet. Geloof ik. Maar of dat telt?..
|
Ik wel, en erg onduidelijk is het ook niet. :)
|
Betamuis, maar of die nou undercover is..
|
Citaat:
|
al mijn nicks zijn bekend bij andere personen, dus uhm.. nee. :)
|
Ik kan mijn undercovernaam nu ook wel aan het ligt brengen...
Michel Gerver |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit forum niet, op een ander forum wel. :D
... Ow jawel nu je het zegt: ik heb wel nog een andere nick hierow: @d fundum. :D Maar daar heb ik al 2 jaar niet meer mee gepost, zal denk ik ook niet maar bestaan. |
Nee, ik heb er geen.
|
nope
|
Heb er 1, maar die heb ik al heel lang niet meer gebruikt (en dat ben ik ook niet van plan).
|
Ik heb er een x een aangemaakt omdat ik die dan kon gebruiken om anoniem iets te vragen over dingen die niet iedereen van mij hoeft te weten maar die heb ik nog nooit gebruikt ik zou niet eens meer weten welke het was :|
|
fitnessboy
|
Hoeveel wil je er weten?
Heb er ongeveer 75 :) |
Citaat:
|
Wil Christen zichzelf alsjeblieft bekend maken?
|
Citaat:
|
Ooit was ik French kiss,maar ben het paswoord kwijt :p
|
mijn undercovernaam is YamYam ;)
|
Citaat:
maar goed, voor mij geldt 't zelfde... |
Ach, in feite is dit een undercovernaam.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal wat van mijzelf prijsgeven. Diovai, uiteraard. AriePenarie :o Jamai, Hind. ;) :o |
Paperz (orgineel)
Zig -niels- Flood Control Fokke Sukke Supahboi een hele lijst Flem-nicks befFLEMming DJ_FLEM FLEM FLEMingo (en nog een aantal paar) en de rest weet ik niet meer of hou ik voor me... |
Ja... Maar ik gebruik em ni vaak...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah maar die gebruik ik eigenlijk nooit meer.
|
keb een speciale sinterklaas nickname
had er ook nog 1 voor pasen maar ben vergeten welke dat was :( |
Ik wou dat ik een undercover nickname had genomen, maar zo slim was ik toen nog niet.....
|
Citaat:
|
Voor deze naam had ik wel een andere naam, alleen die gebruik ik nooit meer. Ik gebruik nu alleen deze.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |