![]() |
The Swawnshank Redemption op TV!
Morgen op TV (v8, half 9) , niet vergeten! Een zeer goede film.
Een man wordt ervan beschuldigd zijn vrouw te hebben vermoord, hij krijgt 2 maal levenslang in de Shawshank gevangenis. Lijkt nogal een standaard verhaal maar dat is het niet! Goed geacteerd, mooie beelden, geweldig verhaal en de ontknoping op het eind is erg verrassend. (ik zal niets verklappen) Heb je hem nog niet gezien, kijken! Heb je hem al wel gezien? Kijk hem nog eens :P |
De DVD is nu ongeveer 10 euro...
|
Ga hem zeker nog een keer kijken. Is inderdaad erg goed.
|
Ik heb uhm al 5 keer gezien ofzo. :o
We hebben uhm op video. Maar het is een super mooi verhaal en het einde helemaal. Vooral de dingen die hij voor elkaar krijgt!! Een echte aanrader!!:D |
Al heel vaak gezien, is ook al een keer op NL1 geweest, lekker zonder reclame tussendoor...
Mooie film, maar 'k wil hem niet nog eens zien... |
en op welke zender? V8! en wat kan ik in dit klotegat niet ontvangen? juist! :S
|
Ik heb hem al een paar keer eerder gezien en ga hem morgen zeker weer kijken, fantastisch mooie film. Als je hem nog nooit hebt gezien, kijken!
|
Is idd een erg goeie film..
|
Ik zal even origineel zijn: wie hem nog niet gezien heeft MOET (in gebiedende wijs) hem kijken
|
Zeker een aanrader. Ik heb hem een keer gezien, en ga hem zeker weer kijken (y) :)
|
Shawshank
|
Citaat:
|
Ik vind hem zwáár overgewaardeerd. Maar dat heb ik al eens gezegd.
|
Staat op nummer 2 in de top 250 op IMDB ;)
|
Een goede film maar ik hoef m niet per se weer te zien.
|
Swawnshank
|
Citaat:
|
Klopt, Godfather 2 moet op 2, Shawshank Redemption op 3 :D. The Shawshank Redemption is gewoon een echte topfilm. Imdb klopt trouwens ook vaak niet hoor, je hebt vaak mensen die gewoon grappig willen zijn door een film een 1 te geven, dus eigelijk moet je niet naar imdb kijken (is wel een hele handige site, maar de punten die aan de films worden gegeven kloppen vaak niet).
|
Citaat:
Het gemiddelde dat bij de film zelf staat en het getal dat bij de top-250 staat verschilt dan ook. |
Citaat:
|
ben nu te laat...
|
Wat is het toch een meesterfilm. De eenige film waar ik bij moest huilen de eerste keer dat ik hem zag, en nu dus weer. In een woord: Prachtig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Immers, de 9.000 stemmen in het algemeen die FA heeft gehad, moeten meer dan genoeg zijn. Het minimum is 1.250, volgens de top-250-pagina (onderaan). |
voor de 2e keer gezien gisteren. (y) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |