![]() |
Amsterdam
Nou hoop ik niet dat deze topic het gevolg heeft 10 andere topics over steden..
Wat raad je mensen nou echt aan in Amsterdam te gaan doen. Qua musea Qua eten Qua winkels *alle soorten, dure, kak, alto, gothic, 2ehands* Qua uitgaan Ik ben op zoek naar een 2e hands kleding zaak, die ook merken verkoopt zoals Prada en Gucci, iemand waar? *dit kan ook in het waarvindiktopic, maar ik denk dat een apart topic over Amsterdam, omdat het zo'n immens grote stad is, met vele faciliteiten, overzichtelijker is, bovendien gaat het bijvoorbeeld ook om 't aanraden van musea etc* |
uitgaan: medusa, melkweg, paradiso ;)
|
Jaaah, zie mijn 'Waar vind ik'-vraag.
Ik zoek dus winkels als Shoebaloo (voor mannen (en dames)), Azzurro, maar ook winkels zoals die winkel met die mesh-caps in de Kalverstraat. En gewoon winkels waar ze toffe dingen hebben. |
Qua musea - foam, stedelijk museum
Qua eten - duur of goedkoop? Qua winkels *alle soorten, dure, kak, alto, gothic, 2ehands* - velvet, bijenkorf, khymo, pc hooft zit ook genoeg, zipper, Qua uitgaan - escape, panama, club more, paradiso, nl, voor de rest zou ik het niet echt weten Ik ben op zoek naar een 2e hands kleding zaak, die ook merken verkoopt zoals Prada en Gucci, iemand waar? ik weet niet of er 2e hands zaakjes zijn die gucci verkopen, meestal is dat spul al heel snel de winkel uit... |
Citaat:
|
wat ben jij :cool:
edit: :rolleyes: |
Citaat:
2dehans zaak waar prada verkocht word...? Misschien Episode? DIe heeft weleens dat soort merken. Maar heel vaak is alles alweer heel snel weg! |
Citaat:
Vrijen en knuffelen in het Vondelpark met iemand waar je van houdt! |
Uitgaan, waar? Dat zou ik weleens willen weten. Wat is aan te raden en wat voor een soort uitgaansgelegenheid is dat dan, met wat voor een muziek, publiek e.d.? :)
Ik was er laatst op een donderdag, Leidseplein, en ik vond er weinig te beleven rond 1.00 uur (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*doet mee aan de rolleye-rage* :rolleyes: :rolleyes:
komop zeg.. |
Qua eten
-Cinema Paradiso, Westerstraat 186. -Chocolate Bar, 1e vd Helststr 62a -Wagamama, Max Euweplein, naast De Balie -De Balie -Manzano (tapas) Rozengracht 102 of 106 geloof ik Qua uitgaan -Paradiso -Melkweg -More -Marcanti Plaza -Odeon op sommige avonden Ik ben op zoek naar een 2e hands kleding zaak, die ook merken verkoopt zoals Prada en Gucci, iemand waar? Aan het eind van de Wolvenstraat (9 straatjes) zit een winkeltje met tweedehands merk- en designerskleding. Maar dat is wel een winkel waar je vaak moet gaan kijken. Soms hebben ze niks, soms heel veel. En altijd weer andere merken natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Amsterdam stinkt.. Vooral dat stink-medusa...
|
Citaat:
|
kleding:
bendorff [kalver] men at work [kalver] velvet uomo/donna [magna plaza] tip de bruin [nieuwendijk] diesel store [heilige weg, 'vertakking' kalver] misssixty store [kalver, leuke winkel, I worked there :D] energie store [kalver, leuke winkel, I worked there as well :D] dkny store[pc hooftstraat] shoebaloo[leidsche nog wattes toch :confused: ] voor 'kak' kan je ook naar the Society Shop gaan in de PcHooftstraat. heeeele goede winkel, daar werk ik namelijk ;) het zij in een ander filliaal. (y) |
Citaat:
Citaat:
bataviastad? |
Citaat:
|
Citaat:
Straatje naast het Krasnapolski, die een heel stuk uitlopen zit een fournituren/stoffenzaakje, helemaal fantastisch :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja :D mij ooit gezien? |
Amsterdam -> Von-del-park :)
|
Citaat:
|
Laura dolls is leuk
|
Citaat:
Iemand intreesse? |
Citaat:
|
Ik kom er eigenlijk nooit, maar ben er wel met Koninginnenach (zeer waarschijnlijk) dus dan zal ik het uitgaansleven ook eens leren kennen...
|
Cobra (eigenlijk Amstelveen) Stedelijk, Van Gogh, Allard Pierson
eten: MKZ (Miltvuurkeuken Zuid) McMolli winkels: winkels zijn per definitie kut, maar om er toch een te noemen: Fort van Sjakoo uit: Molli, OCCII, Vrankrijk, Villa Friekens, de rest laatste tijd redelijk veel TeKno en Goafeestjes her der in amsterdam. Wat raad ik aan? ga gewoon in adam wonen. is leuk |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |