![]() |
eerste mangatekening
|
Wel schattig, maar imho geen manga. En ook niet bepaald mooi. Stiekem. Maar da's mijn mening, natuurlijk.
|
[no offence] Die manga's en elfjes en LotR toch altijd [/ no offence]
|
Citaat:
|
dat hoofd... alsof iemand haar als baby heeft laten vallen... maar verder wel geinig :p
|
|
Citaat:
ontopic: sorry, k vind m ook niet mooi, veel te standaard, simpel..tis duidelijk dat je pas begint, dus blijf er aan werken :) |
is er een site waar je kan leren tekenen in flash of een ander goed programma
|
tekenen in programma's zuigt, het gevoel is kompleet weg, kleuren e.d. is gaat heel goed in programma's, maar dan gebruik ik altijd een scanner. en dan adobe illustrator, en photoshop
|
gefeliciteerd met je verjaardag ;) en de tekening is ehm.. niet mijn stijl..
|
ehm tsjah... mijn advies: ga geen manga tekenen, later krijg je er spijt van. Ik probeer er nu van af te stappen omdat het zo commercieel wordt, maar dat is damn lastig... Dus probeer je eigen stijl te ontwikkelen in plaats van manga...
|
juist! dat heb ik ook! ik ben er nu al bijna vanaf maar kan het vaak niet laten of nog ff een gezichie te tekenen, maar ik concentreer me op t moment meer op achtergronden dus das geen groot probleem, maar wat hierboven gezegd is, ben ik het zeker mee eens!
|
ach... ik had het wel grappig gevonden...
als in het linker oog het witte glimpje ook aan de linker kant had gezeten... net als in het rechter oog... het kijkt nu een beetje scheel... :P voor de rest... vind ik het .. nog niet.. af... leluk :) |
Citaat:
nou weer ontopic; sorry, maar ik vind 'm niet mooi (is eerlijk zijn aardig? of liegen?). ik denk dat je wel iets beters kan tekenen, en dat lukt je heus wel door oefenen. de basis van de ogen heb je al goed door! voor het haar kan je naar andere mangaplaatjes kijken hoe dat is gedaan (leer je veel van). verder is de tekening heel erg gewoon. |
Ehm, dit is toch geen manga?
Maar als het je eerste is, dan vind ik het toch nog best knap hoor! Leren doe je door te oefenen... en te oefenen... en te oefenen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |