![]() |
Peterpanspeedrock Lyrics
Waar zijn de lyrics van deze bierzuipende rockers te vinden? heb i-net al afgezocht.. goede band btw! kga ze op waldrock zien :D:D:D
|
klemzuipen
pen en papier pakken plaat aanzetten schrijven maar (y) |
van de laatste cd staan ze in het cd boekje
dus die moet je kopen... (kopieren is lame) en van die andere.. ach kweet het nie.. beetje meeblairen kan je wel meehelpen met big boy "i'm a big boy whit a big toy i'm a biy boy so baby come on play with my big big toy it's a holy force i could fuck a horse baby if you will (?) you can sit on this" (y) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
if you want... |
niet zeuren... ik heb killermachine ook al lang niet meer geluisterd :)
|
schande!! Ik moet van mijn geloof elke dag minstens 2 uur alle platen van peter pan luisteren :)
|
dan ken je echt te weinig goeie muziek :)
|
Citaat:
|
Ik kan aan die muziek echt niet de juiste lyrics horen aangezien de zanger en vet wazige stem heeft.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
auf der axe!
|
gefeliciteerd
|
Peter Pan Speedrock covert toch de helft van hun nummers? Wel goeie muziek (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze hebben wel wat covers, maar ja welke band niet? Ze zijn gewoon geinspireerd door Motörhead , AC/DC etc.
|
Dikke Dennis (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
en op het album daarvoor staat een cover van the spades maar het grootste deel is van hun zelf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:o
|
Domme off-topic bullshit
|
Citaat:
dikke dennis in hellmond (y) |
dikke dennis is dik.
en heeft een feyenoord-shirt. |
Dat zal wel, ik wil de lyrics. Dat jullie de namen van bepaalde bandleden oid kennen interesseert me niet zozeer.
|
Citaat:
Citaat:
|
als je nu 3fm luistert en pen en papier pakt..
|
Citaat:
- ik ben 17, verdien €3,45 ā uur - moet een 100watt gitaarversterker aanschaffen van €500,- - heb dus geen geld voor cd's.. en luister lekker winamp - ook al had ik het geld, dan heb ik nog tig andere bands waarvan ik de cd's wil. Bl@@t. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg oe, die jong van jouw moake mun woage skeit lillik
|
ik ga lekker met ze optreden 5 mei :p wilde ik even zeggen :o
|
wa hedde gister gedaan?
hehe de vrouw afgeslagen - m'n vrouw een lesje geleerd - |
|
maar je verwacht toch geen boodschap ofzo he?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwa valt mee ja
Ring of fire [johnny cash] Astronomy domine [pink floyd] Ace of spades [motörhoofd] Gotta get some [speets] Let me put my love into you [AC/DC] Don't say motherfucker, motherfucker [turbonegro] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |