![]() |
Roken kan opwindend zijn...
Hey... ik weet niet of er meer mensen zijn die dit vinden, maar eigelijk heeft roken ook iets heel aantrekkelijks!!
Oke, het is slecht en het stinkt enzo... maar ik vind het best wel opwindend als ik een lekker iemand een sigaretje zie roken!! Hebben jullie dit soms ook? Volgens mij is er sowieso een link tussen roken en sex! |
doe normaal man.
|
Ik vind het anders absoluut niet aantrekkelijk en ook niet sexy. :p
|
hmm eigenlijk vind ik dit ook :o eigenlijk wel stom.
Nee idd: de manier van de sigaret (liefst een lange ;)) aan je lippen drukken en uitademen enzo. Mja volgens mij zijn we raar hoor. |
whehe.. nee vind ik totaal niet.......
|
mijn vriendin zegt dat ik heel sexy en opwindend rook, dus volgens mij ben je niet de enige. Maar ikzelf vind het niet echt opwindend als ik iemand zie roken.
|
Citaat:
ja, de sex word minder.... |
na de sex is een peuk wel heerlijk! :o ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
als je je sigaret heel langzaam naar t midden van je mond brengt (en NIET naar de zijkant! (oncharmant) dan kan je heel veel nadruk op je lippen leggen en tja... lippen zijn geil... |
pcies, en dan zo mooi een plukje rook bij je lippen laten vieren en dat nog inademen, zoals 'in the movies' :P mallory knox in natural born killers deed dat zo mooi
|
Citaat:
maar k ben t wel met je eens :o sommige mensen roken heel geil :p |
rare gedachte gang heb jij
|
mee eens.. roken kan opwindend zijn. :)
|
Hmmm et ligt dr dan natuurlijk wel aan wie ut is he? niej son oud vies mannetje... :D
|
bier drinken ís gewoon veel geiler!
|
jazeker. jongetjes die roken zijn sexy :o
|
jaa..moet t wel een mooie jongen zijn, natuurlijk:)
|
Citaat:
|
en die moet dan wel zo kijken van..*roaar*
|
Citaat:
zag er wel sexy uit maar dat is het niet per definitie meestal niet heel zelden eigenlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |