![]() |
De Kabouter Plopdans..!!! (Am I alone on this one..?)
De Kabouter Plopdans!!!
Dat is zoooooown lekker en vrolijk nummer..! Of ben ik daar dan weer helemaal alleen in.. :rolleyes: Vindt niemand dit nou ook leuk..? Alleen maar voor kleine kindjes? Ofnie? |
Hmm als ik nu zeg dat ik 't een leuk nummer vind wil je dan sex met me?
|
er is een bepaalde andere versie van die zoveel leuker is :D
|
Citaat:
maar damn wat ben jij scherp... duurde ff voordat ik het ook zag! |
ik vonnem meteen al superruig! geweldig dat zo'n debiel nummer meer als een jaar in de top100 heeft gebivakkeerd...
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, stap eens rond als een gans, zo gaat DE KABOUTERDANS |
Citaat:
|
sick minds..
|
het is niet bepaald een vorm van gersheid
|
Citaat:
|
1 woord:
triest |
tja... euh...volgens mij ben ik de enige die de dans zelf niet kent....ja je kan we naar de tekst luisteren, maar weet je hoe moeilijk dat is??? :rolleyes:
|
Am I alone on this one..?
|
ja volgens mij wel...
|
Citaat:
|
Ik krijg braakneigingen als ik die plop dinges hoor. BWEEUUHHHH (n)
|
maar dat liedje is al minstens 2,5 jaar oud?
maar goed met carnaval slaat het lied altijd weer aan, tis ook best lollig :) |
v-r-e-s-e-l-i-j-k.
|
Citaat:
|
ik heb de hele refrein al uitgeschreven potdimme! dat is de dans. iedere peuter kan het! en nu dansen scholieren! dansen!!!!
:D |
Citaat:
|
leuk :) heb het ook wel eens uitgevoerd met m'n team, allemaal ook echt in pakjes en serieus playbacken hahahahaha
wel goeie herinneringen aan dus, maar om het nou een goed nummer te noemen... neuh :D |
Ik vind er niks aan... kinderen voor kinderen dat is pas muziek (y) :)
|
Vind het een ongeloveloos slecht liedje, maar wel knap dat zoiets het zolang volgehouden heeft in de charts
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |