![]() |
Zaterdag, BNN telefilm, '15.35, Spoor 1'
Een vriendin van me speelt Esra. Ik ben erg benieuwd, niet alleen omdat zij meespeelt, maar het lijkt me een bijzondere film. Het is gebaseerd op het voorval met het meisje dat voor de tram/metro :confused: geduwd werd tijdens een ruzie. Gebaseerd dus, het is allemaal verzonnen verder.
Gaan jullie kijken? |
ja..speelt toch het susje van tatum dagelet in?
|
ja, ook.. zij speelt het zusje van esra, esra wordt verdacht.
|
telefilm = film die alleen op tv te zien is...??
als ik het niet vergeet ga ik zeker kijken! :) |
mm zal zien. BNN zend wel leuke dingen uit dus wie weet ga ik kijken. thnx voor de tip.
xoxoxo moi |
|
Deze vond ik een beetje tegenvallen. Ik had er heel veel van verwacht (jonge cast en ook een zeer jongere en talentvolle regisseur) maar uiteindelijk viel hij mij zeer tegen.
Ze proberen het verhaal quasi mysterieus te brengen maar het kon mij uiteindelijk nog weinig schelen waarom het meisje en door wie ze onder de trein was gemieterd. Het acteerwerk viel me ook een beetje tegen, Marijn Klaver overtuigde niet als 'jongen die het allemaal filmt'. En tja, op de Finals-stijl van filmen ben ik inmiddels ook wel uitgekeken en volgens mij nog meer mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
TAFKAB : Hij heeft een paar keer in de bioscoop gedraaid. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor Van God Los had ik kaartjes gewonnen voor de 'speciale voorpremiere' die BNN, co-producent van de film, had georganiseerd. En die was afgelopen zaterdagochtend, ook in Amsterdam, dit keer in de altijd ongezellige Pathé Arena. |
begind ie nou 15:35, of hoort dat bij de titel?
|
Citaat:
20:25-21:45 15.35: Spoor 1 15:35 hoort dus bij de titel |
Ok, bedankt VAach
http://www.moviemeter.nl/covers/img10422.jpg is dat meest rechtse meisje, die blonde, het zelfde meisje van six pack? |
dat weet ik niet, ik weet wel dat 't de dochter van Renée Soutendijk is.
|
Ik heb een verjaardag, misschien dat ik hem opneem.. ik zie wel..
|
Wat vonden jullie ervan? Ik vond 'm vrij kort duren, maar wel goed. De overgang van heden naar flash-back vond ik leuk gedaan. Het acteerwerk vond ik ook goed. Niet bevorderlijk voor het imago van Marokkaanse jongeren (ik verwijs naar Mustafa).
|
WAUW......ik vond het echt goed. Ik hoop dat ze het nog een keer gaan uitzenden zodat ik het op kan nemen.
Maar effe een paar dingen: - Dit was toch gebaseerd op een echte gebeurtenis? - Dat hele verhaal van die 3 mensen die de documentaire gemaakt hebben is neem ik aan gewoon verzonnen? - Is het dan ook verzonnen dat dat meisje verkracht is? en dat dat dus de hele aanleiding was..... Maar ja, ik vond het echt heel sterk gemaakt. De eerste minuten had ik wel zoiets van; Damn, wat een kut acteer werk. Ik ga zo zappen hoor!. Maar uiteindelijk heb ik wel heel erg geboeid gekeken. |
BTW......ik moest het toch effe zeggen. Dila, dat meisje wat één van de documentaire makers was, was echt een mooi meisje ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
2: Ja 3: ja het enige waargebeurde is dat het meisje voor de metro geduwd werd. de rest is fictief. Ik heb 'm helaas ook niet opgenomen, ik zal aan 'Esra' :D vragen of hij nog eens uitgezonden wordt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |