![]() |
Baby van vijfhoog van balkon gegooid
Baby van vijfhoog van balkon gegooid
Uitgegeven: 16 april 2003 09:22 AMSTERDAM - Een baby van één jaar oud is dinsdagavond om het leven gekomen nadat zij van een flat in Sittard van vijfhoog naar beneden werd gegooid. Dit meldt politiewoordvoerder Jack van Kleef van politie Sittard woensdag. De baby, van Somalische afkomst, was op slag dood. De politie heeft de 28-jarige oom en een 28-jarige tante van de baby gearresteerd op verdenking van doodslag. De oom wordt gezien als hoofdverdachte in de zaak. De twee waren gisteren aangekomen uit Somalië en kregen ruzie in de woning met de ouders van de baby. De politie spreekt van een schokkend misdrijf. Wat de aanleiding was van de ruzie tussen de familieleden is nog niet duidelijk Afschieten die handel :mad: (n) Idioten. (n) |
Citaat:
Afschieten? Nee, dan ben jij goed bezig, zullen we zeggen! |
Wat dat betreft hadden ze beter in Somalië kunnen blijven; uit een hutje valt weinig te gooien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leg je opmerking eens uit, je hebt mijn interesse gewekt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ja, Michael Jackson is ook in Somalië bekend.
|
Ik woon ook in Sittard en ik hoorde het hele verhaal gisteravond al van een oom van mij die in dezelfde flat woont en het allemaal heeft zien gebeuren. Hij is ook ondervraagt. Hij zegt dat een somalische man het kind op het balkon aan het wiegen was, omdat het lag te huilen en dit deed hij om zijn andere 2 kinderen niet wakker te maken. Het is wel erg maf, want mijn oom woont er schuin boven en zat nét die avond op zijn balkon.
|
dit soort fucko's moeten dus gewoon de doodstraf krijgen. zieke idioten, die moeten niet voor mijn auto langslopen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is uitermate tragisch, hoe je er ook tegenaan kijkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
mismaakte monkey boy |
Jemig, die discussie's hier zijn wel steeds hetzelfde hè?
|
En ik moet kotsen van mesen die zoiets doen. Je kan deze mensen echt niet gaan verdedigen als ze het gedaan hebbne.
Vor dit soort misdaden zijn gewoon geen gepaste straffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ff een voorbeeldje he: ik neem iemand 2 jaar gevangen bij mij thuis. Moet de politie dan ook maar zeggen: "oke jongen, je hoeft niet de bak in, want als wij jou zouden opsluiten dan zouden we precies hetzelfde doen als waarvoor we iemand veroordelen" :rolleyes: (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat erg :(
|
Citaat:
|
Citaat:
dood aan dat soort gasten, het liefst nog zo snel mogelijk ik weet dat m'n mening hard is, maar zo denk ik er nou eenmaal over.. sue me! |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaaaaaanyway, eigenlijk maakte ik gewoon een grapje over hoe hutjes in Somalië nooit veel verdiepingen hebben waardoor mevrouw en meneer Somalië wiens kindje nu dood is beter daar hadden kunnen blijven want dan had het kindje nog geleefd omdat die hutjes dus niet zo hoog zijn.
Maar grappen uitleggen is altijd zo ontzettend klote. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Begrijp het dan man. In het verhaal betrekken dat A. die mensen uit Somalië komen en dat ze daar B. te weinig te makken hebben om fatsoenlijke huizen te betalen, maakt je al een racist.
|
Citaat:
|
telegraaf nieuws die dingen gebeuren welke maand een keer
|
voor dit soort gevallen vind ik perfect een doodstraf passen maar ja dat hebben we hier helaas niet :(
|
Citaat:
Vriend, ik denk dat je een en ander misinterpreteerd. Als ik een cliché beeld van een samenleving schets in een poging tot humor die anderen blijkbaar niet aanspreekt, dan heeft dat niets met mijn politieke motivatie of standpunt te maken. |
Citaat:
|
Lekker tot levenslang veroordelen. In een Somalische gevangenis wel te verstaan (y)
|
Citaat:
ik snapte hem gelijk :p |
Citaat:
Vind ik behoorlijk aangepast. |
Citaat:
|
:eek: ..auw.. :eek:
|
Heerlijk... hoe snel mensen over zoiets een mening hebben...
de feiten zijn nog niet eens boven tafel. :p Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist, want alle allochtonen zijn weer zo. :rolleyes: Ik vraag me echt af wat je gezegd zou hebben als t een NLer was geweest. Volgens mij alleen maar dat t een stelletje dombo's zijn. Ik kots van zulke opmerkingen zoals deze! Alsof het gvd in Somalie normaal is om kindjes van een flat te gooien en alsof je bij een inburgeringscursus te leren krijgt dat je geen babys van t balkon moet gooien. Denk toch eens na man! (n) Deze mensen zijn gewoon gek en gestoord en weet ik veel wat, maar het heeft verder echt geen ene flikker met aanpassen te maken. Ohja, dan was er ook nog een Roermond geval :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |