![]() |
Metal is hetzelfde
Al die metal benamingen, tientallen stoere namen omdat er blijkbaar verschil in zit. Nou het is allemaal hetzelfde gejengel met gitaartjes. En het klinkt niet.
|
Eindelijk iemand die weer wat niveau in het muziek forum brengt..
|
Zeg een liefhebber van hardcore :D boink boink boink boink
dat is pas eentonig. |
helemaal mee eens
hardcore is pas eentonig |
Hahaha geniaal!
|
metal = kut
|
zal ik hier serieus op in gaan?
nee :) |
idd hardcore je hebt gelijk...
altijd hetzelfde altijd een gitaar,drum,bas,zanger ect. ect. kutmuziek.. MAARJA laten we het nu es over jou muziek hebben :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ALLE MUZIEK LIJKT OP ELKAAR! AL DIE NAMEN SLAAN HELEMAAL NERGENS OP! LATEN WE ALLES GEWOON ONDER 'MUZIEK' SCHAREN!!!!
Ja, ja, ik snap ook wel dat jij er niks aan kan doen dat je hersendood bent Hardcore, maar zelfs een randdebiele zeekoe als jij moet het verschil kunnen horen tussen Rhapsody en Carcass. (ah, weer eens een flame-topic, geweldig :D) |
Citaat:
jah joh. dat is pas steeds ut fucking zelfde, alsof ze niet eens genoeg hersencelen hebben om iets anders te bedenken dan da gestuiter! |
Nog een nominatie voor dat idee van 86dagreed. (y)
|
Citaat:
metal is zeker wel het muziek genre met het hoogste niveau kijk maar naar bands als : nevermore,darkane,soiwlork,killswitch engage,annihilator etc ik kan nog wel even doorgaan. Tuurlijk gebruiken alle bands gitaar drum zang en bas maar dat lijkt me logisch, maar er zit wel degerlijk verschil tussen en dat het niet klinkt die herzenlose hardcore van jou wel?????????/ laten we het daarover hebben er komt geen 1! instrument in voor alleen maar simpele beats dus.... |
hoe erg worden mensen opgefokt door wat duidelijk een flametopic is :rolleyes: :P :D
|
Citaat:
|
whoei :)
|
Jullie hebben het allemaal fout!!!!!
Alle muziek behalve punk en ska is voor flikkers!!!! *lacht zich de pleurez en hoopt nog wat olie op het vuur te gooien* |
Nee
|
eigenlijk is alleen duitse volksmuziek goeie muziek, de rest is allemaal verderfelijk en slecht
|
Citaat:
|
:eek:
|
Gelukkig hebben we allemaal een andere muzieksmaak. :D :)(y)
|
Ik zie het probleem niet.
Ja, je hebt veel metalbenamingen, NOU EN???? Als je metal niet leuk vind luister je er toch gewoon niet naar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
komt uit een audio analyse programmatje ofzo? :> |
Citaat:
|
metal? bah!
|
Citaat:
|
dat vinden veel mensen ook van hardcore.
als je metal hetzelfde vind dan luister je er niet goed naar, of je luistert de verkeerde bands, of je hebt gewoon geen verstand van muziek. |
hoor jij mischien geen verschil tussen bv slipknot en mayhem en slayer
de soorten zijn wel degelijk verschillend |
Citaat:
kijk ieder natuurlijk zijn eigen stijl... best.. maar dr zit wel degelijk verschil in de metal hoor ! ik vind het ook wel onzin hoor, dat met al die sub-stylen enzo, maar je kan het ook niet zomaar allemaal op 1 hoop gooien en al helemaal geen commentaar leveren op metal.. als je zelf harcore luisterd.. want dat is juist wel weer allemaal the same.. maar oke, daar gaat het nu niet over.. xtop, bye |
melk oowk......dat gedeelte van die stoere namen dan natuurlijk ;)
|
slotje!
|
He, ik heb nog niet eens wat gezegd en er word al flink wat gescholden hier. Ik sluit me aan bij Tsasil
Ga hier nu eens niet lopen schelden. Mensen die van GabberHardcore houden en op nike-air-maxjes hun buurman met een bierflesje voord e kop meppen , kreten uitroepend als 'top' 'master' en meer van dat soort stomem idiote termen moet je direct het stemrecht en recht van voortplanting ontnemen |
Ja ik vind 't ook wel 'ns wat overdreven al die subgenres enzo. Maar dat is niet alleen bij metal zo
|
er is zelfs gaymetal.. wat dacht je van manowar..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en alle andere metalbands
|
=hetzelfde
|
*hakt in topic*