![]() |
...En als...
En als ik in jouw armen lig
en jij kijkt naar mij Zie jij dan mijn geluk terwijl ik bij je ben... En als jij jouw armen om me heen slaat En zie hoe ik je naar je kijk Voel jij dan wat ik voel... En als ik bij jou lig weet jij dan wat ik denk En als ik bij je ben Ben jij dan ook bij mij...? Tja, wat ik erzelf van vindt ... Hij loopt niet goed... Kritiek aub |
de inhoud vind ik goed ,maar de woorden staan niet op hun plaats
|
hij loopt inderdaad nie zo goed.. te lange zinnen soms, misschien andere woordkeuze zodat het nog wat krachtiger word
misschien is het mooier om er 1 kort gedicht van te maken |
Ik vind het een heel mooi gedicht. :) (y)
Maar ik ben het met de rest eens. Sommige woorden staan niet helemaal op hun plaats. Niet dat dat het gedicht slecht maakt, zeker niet, maargoed. Maar misschien dat je dat een beetje kan veranderen. |
prachtig omschreven
|
En als ik in jouw armen lig
en we kijken naar elkaar Zie jij dan mijn geluk Terwijl ik tegen je lig... En als jij jouw armen om me heen slaat Zie jij dan ook een ster zoals ik jou zie... En als ik bij je lig lees jij dan wat ik denk En als ik bij je ben Ben jij dan ook bij mij...? Zo beter? Ik weet niet |
Ik vind de eerste dan toch het beste :o
|
Ik vind het niet zo mooi klinken eigenlijk...misschien een iets andere woordkeuze ofzo...?
|
ik vind ze allebei mooi! heel lief omschreven..misschien hadden de woorden wel ietsje anders gekund maar het gevoel erbij is echt prachtig! heel mooi...!
|
Ik vind hem heel mooi, het gevoel komt goed over bij mij. "Terwijl ik tegen je lig" zou ik veranderen, dat vind ik niet mooi
|
De tweede versie is echt al stukken beter. Ik las de eerst en wou gaan opmerken dat je gevoelens beeldend moest brengen. En toen zag ik dat je dat in de tweede al min of meer had gedaan. Ik zou proberen of je voor "geluk" nog een beeldender iets kan vinden. Voor de rest is het gewoon een simpel gedichtje (in de niet negatieve zin van het woord), en zou ik er niet teveel aan veranderen.
Vooral de zin : "Zie jij dan ook een ster zoals ik jou zie... " vind ik erg mooi. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |