![]() |
hoe pak ik een schizofreen aan
:confused:
|
Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn en iets meer informatie kunnen geven?
Een algemen manier om een schizofreen aan te pakken bestaat er namelijk niet lijkt mij |
de heele dag niet ze nest uit komt en alleen wil slapen :D
|
Citaat:
:S |
Citaat:
|
Citaat:
En waarom moet percé jij hem/haar aanpakken? |
Citaat:
Dus heb je nog een serieuze reden voor dit topic? Anders gooi ik em dicht.. |
Citaat:
ik moest niezen. dus ik zal wel schizofreen zijn. |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=449737 |
kzou zeggen, zoek inderdaad het begrip schizofreen op, iemand die de hele dag in bed blijft liggen is niet schizofreen, maar lui!
|
Citaat:
|
*hap*
Citaat:
gelijk dat je waarschijnlijk depressief bent? Hulpverlening 'regelen' voor iemand heeft geen zin als die persoon zelf niet wil. Offtopic: Ja, ziekelijk om serieus op een onzin-topic te antwoorden.. :o |
menschen, dit is een onzin-topic!! :o
|
ben het met betamethason eens, hulpverlening zoeken voor iemand die niet wil schiet niet op. En inderdaad, de hele dag op bed liggen hoeft niet perse depresiviteit te zijn. Kzou gewoon goed met diegene proberen te praten en eerst kijken wat er ongeveer is. Al wil degene die het betreft niet praten kan je er verder ook niets aan doen...
|
Citaat:
|
*hap*
Citaat:
Offtopic: En nu.. nu hou ik ècht m'n mond. (y) |
Citaat:
Offtopic: goed idee.. Kim :o |
woops....mijn verontschuldigingen
|
ik vraag me af waar t slotje blijft...
|
Citaat:
|
Citaat:
@fiepje, ik denk dat dusjcrib ofzo ff dit topic is vergeten :P |
Citaat:
nog een sociaal leven hebben* :eek: ;) Je kan niet verwachten dat er 24/7 een fb online is. :) |
Citaat:
Niet!!! Jij zeker niet!!! ---> sluiten die hap en DELETE |
Citaat:
Maar nu is het weer thuis en beschikbaar. [edit]Zo zie je idd maar weer, dat ook fb's (en slotjes ;)) een sociaal leven hebben, zoals betamuis al zei. ;)[/edit] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |