![]() |
wat kies je?
okeej dees is voor iedereen!!
je moet KIEZEN!! voor als dat nog niet duidelijk was!! dus: wat vind je het mooist bij een jongen: borst of gezicht/ogen of kontje bij een meisje: kontje of borsten of benen of gezicht/ogen en zou je er mee zitten als je vriendin bijna geen had maar wel een onwijs lekker kontje? kvroeg het me gewoon af, verder heb ik er niks aan dus voor de mensen die dat zich afvragen, dat hoef je dan niet te zeggen!! :p REACTIES GRAAG!! (y) |
bij een jongen: borst en schouders en armen (niet TE gespierd) en ogen
bij een meisje: borsten en ogen |
als je hier nieuw bent kun je ook de zoekfunctie gebruiken hoor:)
Ik vind 't mooist: Bij een jongen: Gezicht, en de lijn schouders-rug-billen Bij een meisje: Gezicht, en de taille |
Meisje: taille, borsten, gezicht :o
Jongens = leluk :p |
bij jongens: borst/ogen
bij meisjes: borsten/ogen |
Oh, moest je kiezen. Dan kies ik bij beide geslachten voor het gezicht, want daar kijk je toch het meest naar.
|
Jongen: borst (definitly) (mits een beetje gebruind+gespierd+behaard)
Meisje: borsten En bij beide gezicht natuurlijk ook. |
Bij allebei, gezicht. Een smakelijk lichaam is mooi meegenomen, maar een rotkop, dat blijft iedere keer zo schrikken bij het wakker worden.
|
meisje: gezicht/ogen
borsten en kontje zal me een worst wezen vooral dat van kontje heb ik nooit begrepen |
Ik ga voor het geheel.
|
meisjes: gezicht
jongens: zijn niet mooi |
jongen: definately de ogen *droomt weg*
meisjes: eh daar let ik niezzo op! |
Jongen: mooie ogen, krulletjes haar :) en normaal gebouwd geen dunne of veelste dik
Meisje: tsja.. aangezien ik niet op vrouwen val... maargoed ik doe mijn best: Mooie benen en mooie ogen :) |
Jongens: borst EN gezicht EN kontje
meisjes : val k ni op, maar als k moest kiezen : borsten |
Ja sheesh ik kan niet kiezen hoor. Brede schouders, in het algemeen, maar het moet allemaal wel mooi in verhouding zijn.
|
Citaat:
|
bij een jongen vind ik het gezicht en de ogen het mooist *zwijmel*
Bij een meisje .. tja, eigenlijk hetzelfde.. Al val ik stiekum op een lekker achterwerk ;) :D |
meisje - combinatie van alles:)
jongen - lelijk, des te meer kans voor mij:P |
bij beide geslachten het gezicht,als dat oerlelijk is dan mag de rest nog zooooooo mooi zijn dna moet ik er toch niks van weten
|
Jongens:Ballen
Meisjes:Haren (+borsten en kontje) Kijk het zit zo: Jongens zonder ballen zijn mietjes! en meisjes met blonde haren zijn dom. Meisjes zonder borsten vind ik btw ook maar nix en een lekker kontje vind ik btw ook belangrijk (n) |
Citaat:
Nah, ff serieus: Meisjes: Gezicht, het is mooi meegenomen als ze ook een beetje borsten en billen heeft. Gozers: *kijkt naar eigen lichaam in de spiegel* Nah, niets moois aan... |
Jongens= Bovenarmen en rug en hoofd(uitdrukking/neus/haar/ogen)
Meiden= moeilijk...denk ogen en borsten. |
jongens: gezicht en ogen
meisjes : borsten en ogen |
bij een jongen :
de ogen gezichtje en naar de breedte ik hou er niet van als hij echt zo dun is en naar zijn body :D |
Citaat:
|
jongens: gezicht (ogen, wenkbrauwen), normaal postuur en lengte (ok stond dr nie bij maar hij moet wel een beetje lang zijn)
meisjes: gezicht (ogen, verhoudingen) en kontje maar natuurlijk: als ik iemand tegenkom die ik helemaal geweldig vind maar niet alles heeft, maakt dat natuurlijk niet uit! [of: liefde maakt blind :p] |
Allebei ogen, liefst van die droom-verdrink-staar-*lieflief*- :rolleyes: - ogen (groen of blauw, of zoals mijn vriend groenblauwgrijs)
|
Op volgorde van belangrijkheid..
Jongens : Gezicht, torso (slank, niet te gespierd en brede schouders), kontje Meisjes : Gezicht, kont/heupen (rond), borsten (niet te groot) |
Citaat:
En wat is er eigenlijk met armen en ruggen gebeurd? Of handen? Voeten? Geslachtsdelen? Nekken? Buiken? |
Ik vind Dark-witch het mooiste aan haar.
|
jongens: geen commentaar :p
meiden:borsten,kontje,gezicht,ogen,heupen,benen en inerlijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem aan 'geen borsten'? De maat maakt me niet uit, als ze maar IETS heeft, en alst ff kan ronde borsten, daar gaat m'n voorkeur toch wel naar uit... :D eerst ogen/gezicht dan borsten dan kont dan benen |
Citaat:
|
Citaat:
Mja, zelf kies ik niet uit bovenstaande dingen, maar uit de lichaamsdelen; Bij mannen vind ik brede armen + schouders altijd erg mooi. Ook een beetje een stevig buikje is mooi... :) Naakte billen zijn prachtig (y) Voor vrouwen moet ik gaan voor... mja... ik vind neuzen altijd erg mooi bij vrouwen, van die zachte bolle snuitjes :D En een smalle taille met brede heupen (niet een al te ielig meisje though). Wauw :) |
bij een jongen: ogen en kontje en natuurlijk het buikje!!!!
en bij de meiden gezicht en borsten |
het Haar
|
zijn mooie gebruinde buikje (met uiteraard WEINIG borsthaar), zijn kontje is ook wel lekker.. en zijn koppie ook!! hij heeft ook supermooie ogen en lippen! :D :D
|
meisje: gezicht en kont (y)
en nee, zit er zeker niet mee als ze kleine borsten heeft maar wel een mooie kont (y) val op kleine borsten dus als ze dan ook nog mooie kont heeft is het alleen maar beter :) |
Citaat:
Ik let bij een jongen het meest op zijn gezicht denk ik... Blauwe ogen en mooie tanden (y) En natuurlijk lekker lang haar, maar dat valt niet onder 'gezicht'. Mannenkontjes vind ik niet erg boeiend, in de meeste gevallen zit er geeneens een kont, dus wat is daar lekker aan? OK, ik vind het best spannend om dat kontje te voelen, maar ik kan leukere dingen bedenken!!:) Borst is ook wel leuk, maar niet met een hele stairway to heaven erop!:eek: Buikje is ook superleuk, daar mag wel wat haar op zitten.:) |
Citaat:
Meestal vind ik wat uiterlijk betreft hele slanke jongens leuk en die hebben dan soms geen kont. bij meisjes vind ik het ook boeiend.. gelukkig is mijn vriendin een latina ;) |
Bij beiden het gezicht, zeker weten. :)
|
Citaat:
|
Belangrijkst bij meisjes: 1. gezicht, 2. gedrag, 3. borsten, 4. kont.
De topicstarter is duidelijk vrouwelijk want zij maakt onderscheid tussen de ogen en het gezicht.. normaal gesproken horen de ogen bij het gezicht :rolleyes: Ik zie het graag als een geheel :) |
uhm......
meisje: taille/heupen, kont, ogen!!!!! :o jongen: onderarmen :confused: |
wanneer zal de eerste definitely goed schrijven :confused: ]
ontopic: bij jongens.. geen idee.. ik kijk niet naar jongens bij meisjes, kontje en lichaamsverhoudingen :) geen dikke negerkont en mooi figuurtje.. en borsten naar verhouding :) en natuurlijk een mooi koppie erop :) anders krijg je zon PLORK effect |
Meisje:
- Taile/heupen moeten niet de smal zijn, vrouwelijke heupen vind ik mooi., -Het gezicht natuurlijk, vooral de ogen en de mond, ik val op mondjes :D - Borsten maakt me niet veel uit, bij elk meisje staat een andere maat weer mooi, zolang het niet laag uitgezakte hangtieten zijn. |
Bij jongens als ik moet kiezen de ogen. Ik vind uitstraling belangrijk, als een jongen echt helemaal niks uitstraald, ben ik al bijna weg :o
En bij meisjes (al val ik op jongens), de taille denk ik. |
meisjes: behaarde benen en oksels :D :cool:
Maar nu serieus, lange slanke benen vind ik wel een pre. maar main issue is het gezicht.n Daar kijk je toch het meeste naar :D Jongens: dont mind |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |