![]() |
nadat je een blauwtje hebt gelopen...
Wat doe je nadat je een blauwtje hebt gelopen?
En dan bedoel ik als je echt verliefd op iemand bent, en je hebt dat aan diegene verteld/ laten merken, maar diegene heeft geen gevoelens voor jou... :eek: Wat doe je dan: zo snel mogelijk vergeten / afwachten of het toch nog wat wordt / blijven aandringen / nog iets anders ??? Leek me leuk om te weten. Bij mij verschilt het nogal, vaak duurt het maar een paar dagen en dan ben ik er al wel weer overheen en zie ik in dat ik een ander moet zoeken. :D Alleen.... deze keer niet... :confused: |
Hmz, niet om arrogant te zijn maar is me eigenlijk nog niet echt overkomen..
Ik was vroeger wel eens verliefd en dan liep dat op niks uit maar voor ik zekerheid had over zijn gevoelens voor mij waren die mij ook alweer afgekoeld dus had ik er niet echt verdriet om ofzo.. Daarna heb ik 3 vriendjes achter elkaar gehad waarbij het dus wél op iets was uitgelopen.. Nu heb ik de laatste 9 maanden wel een soort 'crushes' gehad op mensen die niet beantwoord werden (denk ik). Hoe ik er dan mee omga is gewoon even afstand nemen van diegene en accepteren hoe het zit.. Soms herstelt contact zich daarna gewoon weer op een vriendschappelijke manier en soms komt het niet meer terug... |
Op naar de volgende mislukking (y)
|
nog nooit overkomen eigenlijk, als ik echt verliefd op iemand ben, wil ik eerst 100% zeker zijn dat dat wederzijds is.
call me voorzichtig |
Citaat:
|
Citaat:
Bisous, DaLoverBoy |
Verdrietig zijn?
:( |
Lachen om m'n eigen naïeviteit, ik had moeten weten dat ze me niet leuk zou vinden.
En natuurlijk een pilsje drinken, want pils maakt alles goed (y). |
Tja gewoon uit mn hoofd proberen te zetten en verder vriendschappelijk mee om gaan. Eigenlijk heb ik nooit zoiets gehad, want ik zeg nooit tegen mensen dat ik ze leuk vind. Maar als zij niks ondernemen , neem ik maar aan dat ze me niet echt boeiend vinden :o:)
|
Vind ik een beetje stom dus als jij niks onderneemt houd het al op voor je, omdat dat meisje ook niks onderneemt?
Misschien ken je het woord verlegenheid? :confused: Bisous, DaLoverBoy |
uit m'n hoofd proberen te zetten, hoewel ik ook wel weer een beetje opnieuw die persoon zit te peilen af en toe..
|
Citaat:
|
Hangt natuurlijk ook af van zijn reactie. Als hij heel lullig reageerde besef ik meteen dat ie helemaal niet zo leuk was. Als ie aardig reageerde baal ik natuurlijk enorm, want dan merk je nog eens extra hoe leuk hij was/is.
Ach, uiteindelijk overleef je het allemaal wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehehe heb nog nooit blauwtjes gelopen in het 'normale' leven(gelukkig)... Maar wel bij het uitgaan, als ik met mn vrienden ben word er zeg maar van je VERWACHT dat je op MINIMAAL een meisje afgaat per keer :eek: Maargoed, meestal word ik dan gruwelijk hard uitgelachen door mn vrienden(*yay*) maar das goehoeddd want dan trakteren ze mij om mijn VERSCHRIKKELIJKE emotionele pijn te verzachten hehehe ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |