![]() |
is het ethisch verantwoord om iemand naar een begrafenis te vragen?
of het een mooie begrafenis was bijvoorbeeld?
|
ja
waarom niet :confused: |
ligt eraan wat voor begrafenis het is denk ik eigenlijk.
|
Hangt er vanaf wat degene die begraven is was van degene aan wie je het vraagt.
|
een nabestaande die net haar moeder heeft begraven bijvoorbeeld?
|
Ik dacht dat je bedoelde iemand *mee* te vragen :p
|
hangt dr vanaf
|
Citaat:
|
Citaat:
van die persoon met de overledene af. Als diegene er met je over praat, kan je dat best vragen, maar als je merkt dat het nog (heel) gevoelig ligt bij diegene, zou ik het niet doen. Goeie moment uitkiezen is ook wel handig. |
ethiek is voor mietjes..
|
Hangt eraf wie het is en om wie zijn begrafenis het ging.
|
kun je best vragen hoor :)
|
Ja, natuurlijk kan dat. Die persoon zal het dan waarschijnlijk zelf op prijs stellen. Het is iig beter dan er helemaal niets over zeggen, toch?
|
.
de een: " eeej ouwe, was die begrafenis van je ma een beetje dope of niet ?? de ander "ja tochhhhh, was lauw mann" . tsja.. het is maar hoe je het vraagt he |
Citaat:
|
Ik vind het woord 'ethisch verantwoord' een beetje vaag in deze context
|
ik denk dat het best gewaardeerd wordt (mits je het op een tactische manier en op een goed moment doet), omdat je in ieder geval interesse toont. niks zeggen lijkt me onbeschofter omdat zoiets toch wel iets met je doet.
|
Dat hebben ze mij zo vaak gevraagt, tis een teken van intresse veel kan je d'r niet op zeggen behalve dat het prachtig was
|
Het werd aan mij elke x gevraagd of ik de begrafenis mooi vond... Het komt vaak voor, en ja, tis ethisch verantwoord, tis n blijk van interesse.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |