![]() |
pennywise of NUFAN als suprice act op deconstruction tour???
Er gingen dus geruchten rond bij mij op mn msn dat No Use For A Name of pennywise als surprice act naar de deconstruction tour in zwolle komen :) Als dat waar is ga ik echt flippen, weet iemand wat hier van waar is??
't zal wel tof zijn!! |
no use zou wel geil zijn... maarja, die heb ik al gezien en ik ga niet
dus deze post heeft geen enkel nut, maar toch typ ik 'm af en druk ik nu op ALT-S |
ok
|
zou leuk zijn
|
Citaat:
|
nou dan hoop ik toch wel heel heel erg hard op NUFAN :)
|
Mijn voorkeur gaat uit naar Pennywise
|
Citaat:
|
zou leuk zijn idd.. no use is leuker maar pennywise heb ik ook pas een keer gezien, waar ik ook al nie meer zo veel van weet eigenlijk.. en ach is ook jeugdsentiment enzo :) maakt me dus niet zo veel uit
|
Er zijn allerlei geruchten..
Ook dat het Rancid of Flogging Molly zou zijn, dus ik zie het wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik neig naar een lichtelijk Pennywise voorkeur.. maar eigenlijk maakt het me geen reet uit :D
|
Citaat:
|
Dat bedoel ik! :)
|
nou zeg, maar tis gewoon kut dat het in zwolle is
|
Neen! Is er tenminste ook eens iets boeiends meer richting 't noorden des lands. Dus, je zeurt :p
|
Citaat:
ik hoop ook nufan trouwens |
Pennywise :d:d
|
Citaat:
|
nufan is een kut band, elke avond t zelfde man, zelfde opmerkingen, bah, hufters....jah als het aan ons ligt gaan we de hele tijd door, en dan stoppen ze na fakkin 10 minuten...toys
|
Citaat:
|
nufan heb ik al een keer gezien, pennywise niet. maar tis allebei blits:)
|
Citaat:
|
Pennwyise zou wel vet zijn, die heb ik pas 1 keer gezien. Nufan ook maar dat zal wel niet echt heel boeiend zijn om nog een keer te zien.
|
Citaat:
zo goed, lekker helmaal modder manetjes :D http://home.wanadoo.nl/fanburgh/nufan.jpg |
Citaat:
Pennywise zou leuk zijn btw.. maar NUFAN ook.. maar toch liever Pennywise. |
Citaat:
|
de herrineringen komen gewoon weer boven stomen in de stromen de regen NUFAN kijken :D
|
(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |