![]() |
Shoarma
OK, ik ben dr aan verslaafd. Altijd als we uit de kroeg komen (met aardig wat druppels bier op) MOET er shoarma gegeten worden bij een plaatselijke toko. Meer mensen die dit herkennen?
|
Inderdaad ja, bij een avondje uit hoort als afsluiter toch wel een lekker broodje shoarma, of liever nog Döner Kebab :)
|
Shoarma en aanverwanten stinken!! Leve de Vietnamees!!
|
:confused:
ik eet snachts niks |
Shoarma (y) :D
|
falafel
|
misschien een heel stomme vraag..
maar wat betekent doner kebab nu precies. Ik wil het altijd vragen, maar ik vergeet het altijd.. bij deze dus :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb geen dwangneurose wat dat betreft |
Citaat:
|
geen shoarma (n)
Geef mij maar een lekkere salami pizza :D |
vroeger wel ja, bakjes knoflooksaus atten enzo.
tegenwoordig 0,0 behoefte meer aan die troep. |
helaas hebben we het hier niet in de buurt, anders zou ik het zeker doen :)
|
Geregeld gaan we daar nog even naartoe. Vooral als we in een andere stad zijn, je moet immers alles geprobeerd hebben ;)Alleen vind ik het zelf nooit zo lekker (n)
|
Citaat:
|
ik eet altijd 's nachts.
|
Kebab ja :D om 2 uur is het daar altijd heel druk, voor 2en nooit :)
Voor de Arnhemmers; die in de Varkensstraat ;) |
Mwoah, het is niet altijd het geval maar soms voordat we naar een discotheek gaan eet ik wel eens shoarma. Erg lekker, dat absoluut :).
|
Jazeker herken ik dat. Of we moeten chicken wings gaan eten. Of Pizza of Friet of .. Zo kan ik nog wel even doorgaan. :o ;)
|
Zekerrrr
Met veeeeel knoflooksaus!!!!! Jammiej!!!! |
Hmm Ze hebben het special voor mij aangepast.Want......
ik hou veel van pizza en shoarma dus.....bestel ik voortaan Pizza Shoarma |
Pizza eet ik best vaak. Shoarma af en toe. Niet te vaak though. Maar gast! Voor dat je uitgaat? Da's toch nasty man.....dan lopen meisjes met een boog om je heen.(als ze dat al niet deden, zoals bij mij hahaha ;))
|
af en toe shoarma
liever broodje bara met kip kerrie |
Citaat:
Shoarma hangt aan het spit maar dat draait niet rond(bij de meesten) en wordt niet echt heel heet verwarmd. Ze snijden stukken vlees af en leggen het daarna onder de grill waarna het in bijv. ee broodje wordt gedaan. Doner betekent "draaiend" dit hoort dus rond te draaien en gewoon tegelijkertijd gegrilled te worden, je hoeft het dus alleen maar af te snijden en in bijv. in een broodje te doen. Waar kebab voor staat weet ik niet.....(t soort)vlees misschien. |
durum kebab of zelfs hele pizza
en dan naar huis waggelen :D |
pizza 0wnz
|
Citaat:
is SUPER LEKKEEEUR :d |
Citaat:
Pizza Shoarma is inderdaad super lekker.Maar alleen zo asocial duur. Ik houd het deze maand op een bakkie friet. Peace |
Turkse Pizza! Bij onze ouwe trouwe turkse bakker die ongeveer de hele nacht open is! Zooo CHilL!
EN wat ook zeker een aanrader is: broodje Kaassoufflé (met mayo) serieus klinkt ranzig maar t is echt G O D D E L I J K na t uitgaan! koeskoesxx |
Citaat:
|
shoarma na het uitgaan, heerlijk alleen hoeft het niet persee hoor. Meestal is het gewoon de dichtsbijzijnde tent die open is, maar we gaan niet altijd eten hoor. Ligt er een beetje aan of we nog trek hebben en hoe dronken we zijn.
|
t hoort er wel bij... iedereen die dan shoarma eet, en ik....
kipschotel!!!!!!!!!! :D |
Citaat:
Citaat:
|
een lekkere durum doner kebab gaat er altijd wel in!
|
Citaat:
Heerlijk ! Knoflooksaus erbij en stinken maar ! Fun 4 two |
en daarna nog op vrouwenj8 !!!!! :D :D :D
(n) nee geen goed idee |
Kebab met knofleuk en veel sambal, dan als een gek naar huis fietsen omdat je bek brandt... dan heb je het swinters ook nooit koud onderweg :D
|
neeeeeeee echt af-schu-we-lijk
ik begrijp er helemaal niks van, dan komen we uit de kroeg en staat het stapmvol bij de doner-zaak (ik moet altijd mee met vrienden die daar dan ook trek in hebben) iew ik moet er niet aan denken (nou eet ik sowieso al geen doner, maar zeker niet om 3u 's nachts..) van de week ging die toko dicht, toen hebben ze bij ons in de keuken friet staan bakken :confused: |
Citaat:
Helemaal mee eens met lekker veel saus knoflook saus |
Shoarma is zeker zeer oke na het uitgaan, tis alleen zo allejezus duur, 5,50 voor een turks broodje hierzo. (n)
meestal ga ik thuis tosties staan bakken ofzo.. |
Citaat:
|
Lekker ... maar ik ben vegetarier ;)
|
ik neem meestal een opgerolde turkse pizza met shoarma erin( ik weet niet hoe zoon ding echt heet). lekker veel vlees en lekker vet. helpt tegen een kater (bij mij dan)
|
Maarrehm ben ik dan de enige die met twee grote glazen melk na het uitgaan het voor die avond (lees: morgen) wel gezien heeft en dan zijn bed induikt?
Ik krijg alleen maar meer dorst van die zooi, zeker als ik net terug kom van het uitgaan... (even voor de fans: van alcohol raak je gedehydrateerd (dorst naar water dus), dus als je niet helemaaaal gaar wil zijn, kun je 's ochtends nog beter een sloot water (of melk) drinken zodat de effecten van dehydratatie (droge bek m.n.) minder zijn). Maar goed al met al geen "vage" prut voor mij na het uitgaan...Ik haal dat met die shoarma wel in tijdens het avondeten :p |
jah.....er gaat niks boven een lekker broodje shoarma!:D
|
Citaat:
|
Patatje Shoarma! Met knoflook, kerry en sambal saus! een reden opzich om te gaan stappen! oe la la!
|
mmmmmm...kga eens wat bakken
|
yep ik heb ook alweer \twee tosti's achter de kiezen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |