![]() |
ik vind het :cool:
|
Iets koeler mag wel ja, maar meer doordat
m'n lichaam er slecht tegen kan dan doordat het niet lekker is.. Hou wel van warmte. :) |
iets koeler mag wel.. hoewle.. nu kan ik lekker weer zonder jas naar buiten, een week geleden liep ik nog in mn winterjas rond
|
ow, ik houw van dit weer :D
dit weer is lekker kun je tenminste rokjes aan krijg je lekker mooi bruin kleurtje van zonder jas + dikke sjaal + handschoenen naar buiten mjuh, dit weer is zoooo lekker... :) veel beter dan die enge kou en regen en wind :o |
Kuttentamen.. :(
|
't Is geweldig. Ik ben zelfs al verbrand! (y) .
|
Dit weer is gewoon ideaal!!!
Nederlanders hebben altijd wat: Als het regent is het niet goed, als het waait is het niet goed, als de zon er niet is is het te koud, is de zon er wel is het weer te warm! Nu kun je inderdaad lekker rokjes aan en hempjes en zo en tenminste lekker bruin worden :) Bovendien lijken de mensen met mooi weer altijd voor vrolijker en gelukkiger |
Het is niet echt computernerdenweer nee.
|
Die zweten de tent uit.
|
Tis lekker weer. Zo warm is het nou ook weer niet; het is nog niet eens dertig graden.
Bovendien biedt die zon goede perspectieven bezien vanuit het oogpunt van mijn voorkeur voor schaarsgeklede studentes. :cool: |
Typisch Nederlands. Is het eens mooi weer, moet er meteen weer gezeurd worden over het 'slechte' weer :rolleyes:
|
Citaat:
|
je hebt ook wind mee gehad :p
(laatste 'doe nou positief, dan hou ik op met zeuren' post hier :)) |
Ik heb vandaag geweldig genoten ... en niet alleen van het weer :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om terug te komen op het topic. Ik vind het ideaal weer :D |
Citaat:
|
Et was vandaag lekker weer, heerlijk dat zonnetje in je smoel.
Ik ga pas zeuren dat het te heet is, als het een paar dagen (in de zon gemeten) boven de 50 graden is...in de schaduw zal dat zo'n 37 graden zijn... *wordt vrolijk van warm en mooi weer, en depri van koud klereweer* |
heerlijk weer...bij 25+ mag je pas gaan klagen maar alles tussen de 15 en 25 graden is heerlijk...
|
Citaat:
En - dit weer is heerlijk. Juist net goed voor fietsen in de zon. Als het nog warmer is wordt het vervelend, maar dit is perfect. Heerlijk! Ik ben zelfs al verbrand! (bij andere mensen staat dit gelijk aan bruin worden) |
Citaat:
|
Kleine, jij bent gek! (maar dat wisten we al, stoeptegel-fan:))
Ik hou van dit weer.. het mag nog wel warmer van mij. Ik word er helemaal vrolijk van. Maar dat heb ik altijd, als het regent en koud is, word ik chagrijnig, als de zon schijnt. word ik vrolijk. Het weer beinvloedt mijn humeur altijd. Dus van mij mag het zo blijven :cool: (behalve als ik examens heb, ik ben bang dat ik me dan niet tot leren kan aanzetten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
perfect zo. (y)
|
Van mij mag het het hele jaar zo blijven met uitzondering van een paar weekjes zomer die wel iets warer mogen zijn.
Winter is leuk maar alleen als er sneeuw ligt, als er toch geen sneeuw komt doe me dan maar dit weer :cool: Lekker in een t-shirt/hempje naar buiten |
Als het nouw s'nachts ook zo warm wordt dan als alles :cool:
|
ik vin t maar nix... kwordt door de "hitte" verplicht iets luchtigs aan te doen en hou daar niet van. ik vin t fijner als ik gewoon lekker dik aangekleed buiten kan zitten met zonnetje in me gezicht.
|
niet zeiken
|
Het is ook nooit goed he? :rolleyes:
|
Ik hou dr niet van. Het herrinnert me dr weer aan dat ik moet lijnen.
|
Citaat:
dit is geen werkweer, en ook geen weer voor een blanke :o ;) |
Warm...ik ben ook al verbrand (n)
|
kheb niks te klagen, hier heb ik de hele winter op zitten wachten :)
|
Blegh, ik heb een hekel aan dit weer...veelstewarm, en vieze mensen lopen halfnaakt met harige stokbenen en sandalen met vieze tenen..*gruwelt*
ik wil regenhttp://www.smileys.nl/images/small/stil/12.gif |
Lekker toeren op de brommer en allemaal geile wijven met korte rokjes (y) (y) (y) :cool:
|
Ik vind het lekker :) laat de zomer maar komen! :)
Maar ik heb nog niet veel ervan genoten, veel binnen gezeten, te druk met school/huiswerk/computer/fitnessen/werk. |
ik heb het ook heel druk. daaroor kan ik mijn huiswerk niet maken ik heb er geen tijd voor. ik speel lekker buiten. ga meestal knikkeren met kleintjes
|
altijd maar zeuren.
is het winter, dan is het te koud, wordt het warmer, dan vind ierdereen het weer te warm. leef met het waar wat je hebt en probeer er van te genieten |
wat n gezeik zeg... zodra t iets warmer wordt, begint t gezeur dat t te warm is, zodra t iets kouder wordt, is t weer te koud. Kleed je er gewoon op, ga naar de plek die je bevalt, en zeur er verder niet de hele tijd over.
|
Hmm, ik hoop dat ik wel een goede rede heb om te klagen over dit weer. Want ik word er namelijk echt ziek van. K heb de hele week al zware hooikoorts (n) :(
Opzich vind ik dit weer wel fijn, lekker zonder jas overal. Maar nu begin ik het wel zat te worden, k loop al de hele dag te niezen en voel me eigenlijk flink beroerd.... |
Als ik een keuze zou moeten maken tussen de zomer of de winter dan zal ik waarschijnlijk voor de winter kiezen. Ben eigenlijk niet echt zo´n zonaanbidder.
|
super (y)
|
Ik heb liever winter, maar doen moet er wel sneeuw liggen.
|
stom dat sommige vinden dat iemand (zoals ik) die meer van de winter houdt gelijk een zeikerd wordt genoemd... terwijl we alleen voorkeur geven. en tis ook nie zo dat die dan in de winter zeggen dat ze zomer willen ofzow. duzzz :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |