![]() |
KNVB moet strengere straffen toepassen op draaideur voetballers
die vaker dezelfde fout begaan, bijvoorbeeld de heel zlatan of vos deze mensen moeten nou eens voor 12 webstrijden geschorst worden
|
wat vinden jullie
|
eens, Zlatan bijvoorbeeld zouden ze wat mij betreft eens flink mogen straffen.
al snap ik best dat ie er ziek van moet worden dat al die verdedigers constant aan hem hangen |
Ben het er wel mee eens hoor.
Maar dat gezeur altijd met die ellebogen ben ik wel een beetje zat. Als een aanvaller gewoon al een beetje springt, dan schreeuwt iedereen altijd zowat al gelijk over 4 wedstrijden schorsing ofzo. Vandaag trouwens ook weer tijdens Arsenal - Man Utd: Campbell gaat met één arm naar achter, en volgens de grensrechter is er ineens sprake van een elleboogstoot, dus een rode kaart. (n) |
voetballers van de amateurclub Turkiyemspor zijn van 4 wedstrijden tot een jaar geschorst nadat ze begonnen te vechten na de wedstrijd tegen Baronie... tevens ook 2 punten in mindering.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, herhaling van een overtreding van zo een aard moet erger gestraft worden. :)
|
Ik vind dat ze ook wel iets kunnen doen aan Gerard de Nooijer, die houd steeds zijn tegenstander vast tot dat die er gek van worden en zich op alle manieren los willen rukken.
Zoals Sibon en Zlatan :) |
Citaat:
Verder vind ik dat ze de ellebogen van spitsen vast moeten binden...Superirritant tegenwoordig.. |
Niet alleen zulke voetballers, ook scheidsrechters die vaker de fout in gaan mogen een tijdje geschors worden...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |