Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   KNVB moet strengere straffen toepassen op draaideur voetballers (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=449830)

Onze Zoon 16-04-2003 21:04

KNVB moet strengere straffen toepassen op draaideur voetballers

die vaker dezelfde fout begaan, bijvoorbeeld de heel zlatan of vos deze mensen moeten nou eens voor 12 webstrijden geschorst worden

Onze Zoon 16-04-2003 21:05

wat vinden jullie

CokemanLalalala 16-04-2003 21:38

eens, Zlatan bijvoorbeeld zouden ze wat mij betreft eens flink mogen straffen.
al snap ik best dat ie er ziek van moet worden dat al die verdedigers constant aan hem hangen

de ballonnenman 16-04-2003 22:09

Ben het er wel mee eens hoor.
Maar dat gezeur altijd met die ellebogen ben ik wel een beetje zat. Als een aanvaller gewoon al een beetje springt, dan schreeuwt iedereen altijd zowat al gelijk over 4 wedstrijden schorsing ofzo. Vandaag trouwens ook weer tijdens Arsenal - Man Utd: Campbell gaat met één arm naar achter, en volgens de grensrechter is er ineens sprake van een elleboogstoot, dus een rode kaart. (n)

vijf 17-04-2003 09:15

voetballers van de amateurclub Turkiyemspor zijn van 4 wedstrijden tot een jaar geschorst nadat ze begonnen te vechten na de wedstrijd tegen Baronie... tevens ook 2 punten in mindering.

karamba 17-04-2003 10:53

Citaat:

vijf schreef op 17-04-2003 @ 10:15:
voetballers van de amateurclub Turkiyemspor zijn van 4 wedstrijden tot een jaar geschorst nadat ze begonnen te vechten na de wedstrijd tegen Baronie... tevens ook 2 punten in mindering.
Dat heeft meer met opstootjes te maken dan met ellebogen en/of 'draaideur-voetballers'.

karamba 17-04-2003 10:55

Citaat:

de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 23:09:
Maar dat gezeur altijd met die ellebogen ben ik wel een beetje zat. Als een aanvaller gewoon al een beetje springt, dan schreeuwt iedereen altijd zowat al gelijk over 4 wedstrijden schorsing ofzo. Vandaag trouwens ook weer tijdens Arsenal - Man Utd: Campbell gaat met één arm naar achter, en volgens de grensrechter is er ineens sprake van een elleboogstoot, dus een rode kaart. (n)

Wat me opvalt is dat het dus idd meestal aanvallers ipv verdedigers zijn. Vededigers doen alles om hun directe tegenstander(en dus aanvaller) uit te schakelen zoals shirtje trekken, uit evenwicht brengen en aanvallers uit hun spel halen. Er is sprake van videobeelden. Spoel ze eens terug. Kijk eens naar de optelsom die de aanvaller tegenover de verdediger heeft gemaakt. Volgende discussie waard. Dan word de vraag: Mogen aanvallers doen aan optelsommen?

Thomas 17-04-2003 11:53

Ja, herhaling van een overtreding van zo een aard moet erger gestraft worden. :)

vreselijke fout 17-04-2003 14:42

Ik vind dat ze ook wel iets kunnen doen aan Gerard de Nooijer, die houd steeds zijn tegenstander vast tot dat die er gek van worden en zich op alle manieren los willen rukken.

Zoals Sibon en Zlatan :)

Defenderzzz 17-04-2003 16:47

Citaat:

de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 23:09:

Was niet ff een arm naar achteren, maar een één of andere vreemde reflex. Het was niet bedoeld om het gezicht van Solskjaer te raken, maar hem af te houden. Idd geen rood.

Verder vind ik dat ze de ellebogen van spitsen vast moeten binden...Superirritant tegenwoordig..

Smartie 18-04-2003 08:50

Niet alleen zulke voetballers, ook scheidsrechters die vaker de fout in gaan mogen een tijdje geschors worden...

karamba 18-04-2003 11:08

Citaat:

smartie! schreef op 18-04-2003 @ 09:50:
Niet alleen zulke voetballers, ook scheidsrechters die vaker de fout in gaan mogen een tijdje geschors worden...
Doet me denken aan 'de Roelof Luige Show'...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.