![]() |
audities???
Hey!
Ik be nieuwsgierig waar jullie allemaal auditie voor hebben gedaan! Klinkt dom maar ik vond het wel leuk om te weten! Ik heb voor de volgende dingen auditie gedaan: -Jeugdtheaterschool LWD -Sound of Music rol van Louisa (J v/d E) -danswerkplaats Nu is dit lijstje nog klein maar dit moetik nog doen: -Sound of music rol van Liesl (J v/d E) -Kunt u mij de weg naar hamlen vertellen meneer (VV entertainment) -SCW theater LWD xxx Kim |
ben bezig met audities voor theaterplan
doe verder nooit audities (ik vergeet me overal voor in te schrijven...) |
Voor schoolmusical een keer. Ik kwam door. yeah :p
Voor dat castingbureau. Maar dat kun je niet echt een auditie noemen he. Ik moest stukje voor de camera doen, wat vertellen en zo. Maar ik was helemaal gespannen om een of andere reden. Toen mocht ik even een blokje om, en toen heb ik 2 uur later opnieuw mijn stukje gedaan. En toen waren ze alledrie helemaal uitzinnig, maar ik weet niet in hoeverre ik dat moet vertrouwen. |
screentest
|
Twee keer voor schoolmusical. Bij de laatste had ik een grotere bijrol en voor de eerste keer had ik niks. Was ook erg slecht. Maar die bijrol was kick man!
|
Citaat:
|
Citaat:
o.a wat jij net zegt. In de Telegraaf staan vaak audities bij de speurders. Op musical.pagina.nl heb je een auditie forum en een link waar audities zouden kunnen staan. Acteren.pagina.nl heb je ook forums waar audities op kunnen staan. Omdat ik al eens auditie heb gedaan bij J v/d E krijg ik een uitnodiging voor die audities! Hopelijk kun je hier iets mee! xxx |
hee ik heb ook audities gedaan voor jeugdtheaterschool in lwd.
jeeej en ik moet ook nog audities doen voor scw theater! hihi :) |
hey wanneer moet je voor scw-theater?
Ik moet 9 Mei! xxx |
Citaat:
|
ik zat vroeg op een koor, en voor solo moest je auditeren, heb ik 5 keer gedaan waarvan ik 3 keer een solo kreeg.
Ik heb auditie gedaan om op een musicalgroep te komen, waar ik nu op zit, was er dus doorheen. Toen auditie voor solo, niet gekregen. Ik heb auditie gedaan voor meerdere hoofdrollen in fame, geen hoofdrol aan over gehouden. Wel als spelstudent (stil spel) en aanvullend dans en zang. Ik heb auditie gedaan voor de NME academie. Nieuwe musicalakademie sinds januari van het Nederlans Musical Ensemble. Ik had 2 rondes, eerste ronde was dans en zang. Was ik door, en tweede was monoloog. ook door, ik ben dus aangenome nop de academie en begin in september. Heb gehoord dat er 400 auditanten waren, en er zijn er maar 20 ongeveer aangenomen. Toch cool he? Nou doeg! Oh ja volgend maand sta ik met FAME in de schouwburg!!!!!!!!! |
Gefeliciteerd!dat van fame is dat in bergen op zoom?
vrinedin van mij had dara uauditie voor gedaan! Veel plezier daarmee! :) xxx |
bij hogeschool dansacademie Lucia Marthas
en aangenomen. dat was t eigenlijk tot nu toe :) ow ja, daarvoor ook nog bij een klassieke academie in Arnhem (uh, geen idee hoe t ook alweer heet?). maar goed, daarvoor ben ik afgewezen (te breed gebouwd). ben nu eenmaal geen skelet :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |