![]() |
patty versus patricia
wie is nou de echte glamourqueen?
(en ja, dit is een lifestyle-topic, dus reageer ontopic!!!!!!!!!!!!!!!) |
goed, qua glamour denk ik dat het Patricia wordt. Dat huis, die levensstijl, die attitude...
"honey, can you tell me where the stofzuiger is?" oid... :rolleyes: Maar mijn voorkeur gaat uit naar Patty. Absoluut a-glamoureus, wat we zien in Patty's posse, maar daarom des te herkenbaarder en leuker, imo. Heerlijk, zonder make-up, sigaretje, kopje koffie etc. |
Citaat:
Citaat:
|
mijn aars is nog glamoureuzer dan die twee, no offense voor mijn aars.
|
ok, leg eens uit wat dit met lifestyle te maken heeft dan...
|
het zijn allebei geen glamourqueens.
in nederland weten ze niet eens wat glamour is. en zo gauw patries zelf de stofzuiger zoekt is het helemaal mis! ;) |
nederland is inderdaad geen land voor glamour ed
|
PATRICIA IS GEWOON EEN ORDINAIRE DEL MET EEN FOEILIJK KIND
maar Patty zei is gewoon geweldig hoe ze praat en hoe ze doet met mun moeder =) |
welke is nou wie???!?!? :confused: ik weet het wel, maar ik doe alsof ik het niet weet. ze boeien me niet eiglijk :rolleyes:
|
Geen van beide is de glamourqueen..
Maar ik vind Patty koeler :P Patricia is echt heel erg dom.. en de nepheid straalt er vanaf.. |
Patty roels :D
maar t zijn allebei geen glamourkoninginnen |
boeiend man
zijn beide domme botox-kutten patty is echt het domste wijf dat ik ooit gezien heb patricia is echt walgelijk donderop met die dozen |
sorry, maar ik vind ze beide geen glamourqueen.
zielige figuren |
ik vind 'glamour' eigelijk een beetje een dom begrip...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beide geen glamourqueens nee.
patricia vind ik verschrikkelijk! dat engels ook, klinkt voor geen meter. patty is wel okay. |
idd, NL kent geen glamourqueens... Patty vind ik persoonlijk geweldig, doet precies waar ze zin in heeft en geeft geen bal om de rest. 'Patries' moet en zal glamourqueen zijn, maar daar faalt ze in. Ze is fout, denkt dat ze alles is. Laat r met die attitude maar terug naar Amerika gaan... :rolleyes:
|
Ik vind het trouwens geweldig dat deze mensen zoveel op tv komen terwijl ze eigenlijk niks kunnen.
|
Citaat:
Intelligentie is bij beiden ver te zoeken :D |
mensen die de wcbril hygiënisch schoonmaken met de wcborstel kunnen bij mij niet meer stuk
|
Patty, omdat ze zegt dat haar man (of vriend) een viespeuk is terwijl ze haar tandpasta/spuug combi uitspuugt in bad en dat heel charmant aan haar kin blijft hangen. :cool: (y)
|
Patty, Patries is mij net iets te dom. Patty is gewoon een lekker ranzig wijf (y) OMG, die aflevering bij Gordon sloeg echt alles, loopt ze gewoon een beetje Gordon op te geilen door met d'r hand in zijn kruis te voelen! :cool: :D Patty is in een woord: ge-wel-dig!
|
Citaat:
|
Waar gaat het hier in godsnaam over??? :confused: , wie zijn Patty en Patricia?
|
Citaat:
.. Als je het nu niet weet, mis je een belangrijk deel van je.. euhm.. Laat ook maar. :| |
Citaat:
|
ik heb Adam's family eigenlijk nog nooit gezien. Patty's posse wel en ik vind haar best wel overdreven, maar van de andere kant is dat ook wel weer gaaf. maja ik kan ze dus niet vergelijken
|
Patricia Paay draagt bont (n) Ze is een aansteller en veels te rijk. Patty Brard is nog aanstelleriger, maar Patty Brard heeft tenminste nog een dochter die fan is van Ajax (y) :D
|
ik vind ze allebei 2 vreselijk ordinaire, overdreven figuren. bleegh.
|
Citaat:
|
Patty is een dronken lor en over Patricia zullen we het maar helemaal niet hebben. Dit is zelfs geen camp meer. :cool:
|
Patty is onwijs grappig en :cool: , patricia is saai.
|
ik zou ze iig allebei willen doen. ;)
|
Citaat:
nog niet met 'n geleende hondelul en 3 flessen vodka... :( :( :( (n) (n) (n) |
Citaat:
Mag ik een teiltje? |
Citaat:
Anyway, ze zijn beide vulgair Doe dan toch maar Patty, omdat ik haar weleens gesproken heb |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |