![]() |
Drag-kings
Minder bekend dan hun vrouwelijke equivalent, de drag-queens, zijn dit vrouwen die zich kleden en voordoen als mannen. Waar de drag-queen veel meer uit de kast moet halen om er vrouwelijk uit te zien, is het voor vrouwen makkelijker om bijvoorbeeld baardgroei te stimuleren ( :eek: ) (door veel te scheren) of hun borsten te verbergen (zie Barbra Streisand in de film Yentl, of Hillary Swank in 'Boys don't cry').
Drag-kings zijn overigens net zo min lesbisch als drag-queens per definitie homo zouden zijn. Hoe sta jij hier tegenover? Heb je een ander idee bij dit fenomeen dan bij drag-queens? Ken je ze? |
zijn drag-queens dan niet van origine vrouwen...
*voelt zich dom en druipt maar af* verder heb ik niets van nut bij te dragen :) |
Drag-queens zijn travestieten die zich geen travestiet willen noemen en die een stapje verder gaan... Volgens mij. En dat zijn dus inderdaad mannen.
|
Ik ken geen echte drag-kings. Er was wel een lerares levensbeschouwing op school en die droeg altijd een gilet. En dat vond ik altijd heel mannelijk overkomen.
Er is een vrouw op mijn werk die eventueel in aanmerking zou kunnen komen om een drag-king te zijn. Maar ik denk niet dat zij bewust bezig is om mannelijk over te komen. Ze komt namelijk van nature heel mannelijk over. Ze heeft ook echt een mannenkarakter. Echt zo'n harde werk mentaliteit van "niet-zeuren-gewoon-werken". Daarnaast rookt ze shag en loopt ze altijd in spijkerbroeken en truien die haar borsten camoufleren. Ook heeft ze kort haar. Nouja, misschien is ze wel pot. Maar ik weet niet of ik haar een drag-king kan noemen. Ze is gewoon haar zelf en ik denk dat een drag-queen juist heel erg bewust bezig is om manneliijk over te komen. |
ricky lake had een amusante aflevering over drag kings. nee ik kijk het niet, ik zag het toevallig.
|
ik heb nog nooit echt van de benaming 'drag kings' gehoort... maar als zij zich er prettiger bij voelen, moeten ze het vooral doen! :)
|
Citaat:
|
'k Heb nog nooit drag-kings gezien ,drag queens wel,en die vind ik wel nog leuk om naar te kijken (:o).
Maar als die vrouwen het willen,ze doen maar. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
post eens wat pics
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in opdracht van hermione..
deze uitermate aantrekkelijke geile jongedames http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=93981 http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=93983 |
Zijn dat nou mannen of vrouwen? :o
|
waar kijken die 2 onderste nou eigenlijk naar?
|
Citaat:
|
Vrouwen met snorren :| En sikjes :|
|
Citaat:
Maar maar die onderste lijkt zo mannelijk. (ok,dat is de bedoeling,maar goed) |
Citaat:
|
Ik denk dat het makkelijker is om een vrouw in een man te verkleden dan omgekeerd. Alleen die onderste heeft wel erg veel hormonen binnengekregen :eek:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er niks tegen, maar ik krijg wel even een *ieuw* gevoel als ze langs komen lopen. NEt als bij al te mannelijke lesbiennes.
Waar ik óók niets tegen heb, het is gewoon denk ik meer het gevoel dat ik in de war raak. ofzo xSpit |
stoere foto's :cool:
|
Akelig gewoon bwugh
|
Citaat:
|
ik heb niks tegen homoseksuele mensen, maar mensen die zich verkleden als een vrouw of een man...
Echt daar krijg ik de kriebels van.. ik kan er gewoon niet tegen, ik krijg er kippevel van op mn rug, ga kokhalsen bij het idee, echt serieus. Niet dat die mensen niet aardig kunnen zijn, maar bij het idee dat er onder elke vrouw een "piemeltje" kan hangen vind ik walgelijk. |
ik ken persoonlijk geen vrouwen die bewust bezig zijn om op een man te lijken.. heb het een aantal keer gezien bij ricki lake.. het interesseert me niet zo verder, laat ze lekker. als ze er plezier in hebben en als ze zich er goed bij voelen moeten ze dat helemaal zelf weten.
|
Citaat:
|
Geil, een leuter in je borstzakje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als een vrouw zich zo kan kleden en gedragen dat het een moie man lijk vind ik dat best tof. Als het een mooie vrouw is vind ik het wel jammer. Mar het is hun eigen keus, zolang e het maar goed doen sta ik er helemaal achter. Zo niet vind ik het zonde, maarja, gevoel zal voor die mensen ook wel een rol spelen neem ik aan.
|
had er inderdaad nooit echt van gehoord.
ik zou het schattig vinden als er geowon beetje gespeeld werd met androgyniteit. niet als ze foute mannen worden. en meestal vind ik gezichtshaar sowieso niet leuk. ook niet bij echte mannen. dus dit is beetje jammer. ik vind het zeg maar zonde |
Citaat:
|
Citaat:
|
tweeslachtigheid volgens mij.
|
Citaat:
oh je snapt het totaal niet ;) steve! idd tweeslachtigheid. zovan. "mag ik jou wat vragen? ....bent u een meneer of mevrouw?" |
Hermafrodiet.
~ zwitter zwitter ich bin im mir verliebt~ |
Citaat:
androgyniteit kun je zelf maken hermafrodiet zit in je genen ben je hermafrodiet hoef je dr niet eens perse tweeslachtig uit te zien. (ok ik bluf. maar toch denk ik dat het zo zit) |
Ja. Ik geloof dat hermafrodieten ook meestal vrouwen zijn met 'n vreemde uitgroeiing ofzo.. :confused:
|
Ja, of mannen zonder uitgroeiingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Damn ik vergeet alles.. Maar dat niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik zal 't topic nog even open laten. Misschien is het al wat normalvr geworden en denken mensen positiever of drag kings. |
Nou die pagina heeft ook echt veel nut. Is eergisteren aangemaakt ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |