![]() |
Rode kaart Pi-Air in AMstelCup Feynoord-Ajax
die was toch zeker onterecht??? wat deedíe nou? niks toch?
|
zal toch wel weggescholden worden... :) hij deed idd niks.
|
ik las op zo'n site dat hij van damme in zijn knieholte schopte, maar ik heb zelf ook niks gezien..
|
Zelfde wedstrijd: Zlatan veroorzaakt bij zijn directe tegenstander een bloedlop door een elleboogstoot. Zlaten verdient de schorsing, pi-air NIET. Op naar de videobeelden! benieuwd naar de uitspraak...
|
Citaat:
|
Citaat:
en van hooijdonk natuurlijk al helemaal niet |
dat van zlatan zal wel een reactie geweest zijn...
|
Zlatan en Chivu zouden gewoon geschorst moeten worden, want die deden duidelijk wel iets. Van Hooydonk daarentegen deed naar mening niet iets wat niet mocht.
En dat zeg ik als fervent ajax supporter. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als Chivu en Zlatan geschorst worden wanneer gaat die schrosing dan in? of bij de competitie of bij de Amstel Cup 2004.
|
Citaat:
|
Denk dat Zlatan wel schorsing gaat krijgen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand zei dat Bosvelt dan ook geschorst moet worden. Ik heb het niet gezien, maar als die hetzelfde deed, ja dan moet die ook geschorst worden. Een schorsing voor Ibrahimovic is natuurlijk niet meer dan logisch. Sibon (heerenveen) kreeg voor hetzelfde geval (ook tegen Gerard de Nooijer) 4 wedstrijden schorsing op basis van de tv-beelden. Dus Ibrahimovic staat nog wat te wachten! Dat Van Hooijdonk rood krijgt is natuurlijk belachelijk! Weer een Luinga-show. Die vent moet gewoon stoppen met scheidsrechter spelen, want hij bakt er gewoon helemaal niks (meer) van. Laatst ook al met Kezman. Dat sloeg ook helemaal nergens op. |
Een slaande beweging, raak of niet, is gewoon rood. Chivu had er dus 1 moeten krijgen en Zlatan ook, Van Hooijdonk deed in mijn ogen niks verkeerd.
|
Luinge is dus weer lekker bezig geweest en hij fluit dit weekend dan ook niet zijn geprogrammeerde HC Eredivisie-wedstrijd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |