![]() |
Cheape vervangers van dure merk producten; wat is goed te doen?
Zie topictitel, welke b (of c ;) ) merk artikelen waar je echt fors minder voor betaald dan het 'bekende' merk zijn goed te eten?
Ik ben nogal kieskeurig :) Zo vond ik eigenlijk alleen Heinz tomaten ketchup lekker, maar -gelukkig- smaakt dat merk van de Aldi eigenlijk net zo goed, iets minder geconcentreerd misschien, maar toch stukken beter dan bijv. Remia ketchup.. Zo smaakt golden power nog wel het meest naar de echte Red Bull van alle goedkopere look alike producten.. Nog meer van dit soort dingen? |
Mja, zelf drink ik altijd Bullit ipv Red Bull, 't lijkt niet echt op elkaar volgens mij, maar 't is erg goed te drinken :)
Verder..... tja, ik gebruik eigenlijk vooral Edah-eigenmerk spulletjes, lekker en goed genoeg... |
De Super-crackers van de konmar zijn echt tien keer beter dan het wasa knackebrod! En veel goedkoper.
|
[ik zoek eigenlijk nog een cola die echt even goed smaakt als coca.. , meeste cheape merken smaken nml he-le-maal nergens naar ]
|
Uhm, euroshopper cola misschien? Wij hebbe altijd euroshopper sinas, en die vind ik persoonlijk lekkerder dan fanta. Minder zoet, meer prik en meer smaak.
|
Citaat:
|
whahahaha de cheap ass cola van de c1000 kost per blikje maar 13 cent geloof ik :) maar dat is denk ik echt slootwater. Weet het niet zeker want ik drink het zelf niet
|
De meeste producten van de Aldi zijn zeer goed eetbaar voor weinig geld (y)
|
Ben een verwend nest; 'nep' dingen
vind ik gewoon niet lekker. :o |
De 'nep' sinas en (vooral) de 'nep' 7-up van de AH zijn erg goed te drinken. M'n vriend drinkt altijd 'Highway' sinas en 7-up, schijnt ook erg goed te drinken te zijn. Veel van die marsachtige dingen (volgens mij ook bij de AH) zijn ook prima te eten. En kauwgom van de AH ook best wel... Ik koop eigenlijk nooit bij AH (m'n vader wel ;)). :D Chips van huismerken zijn btw ook prima te eten en vaak veel goedkoper.
|
Citaat:
Maar mijn (kieskeurige) broer vind die ook wel te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn een hoop Euroshopper dingen best lekker hoor. Als je bijvoorbeeld een feestje hebt met een hoop drank, smaakt Euroshopper chips (vooral paprika) net zo lekker als andere chips en het is wel 2x zo goedkoop.
|
c1000 chips zijn veel en veel lekkerder dan Lay's (sowieso is het c1000 merk kwalitatief goed en niet te duur)
Bullit en Golden power zijn precies hetzelfde spul als Red Bull, maar dan stukken goedkoper. met pindakaas moet ik trouwens wel altijd per se calvé met nootjes hebben, de rest vind ik gewoon echt niet lekker. |
Citaat:
|
Wat veel mensen trouwens niet weten is dat veel b-producten gefabriceerd worden in fabrieken van de a fabrikanten.
Dit wordt niet bij alle concerns gedaan (zoals het belangrijskte voedingsmiddelenconcern die in nl opereert) ivm patent. Als er een uitvinding wordt gedaan dan wilen de b-merken er ook van profiteren. Maar bij bijvoorbeeld vele merken beschuit wordt dit wel gedaan. |
Aldi heeft inderdaad veel goede "nepartikelen" alleen de sinas daar is dus echt niet lekker. Mars-achtige dingen wel, en crackers en zo. Nep-baileys (aldi of lidl, dat weet ik niet) is ook goed te drinken :D
|
Idd, chocobars enzo zijn heel goed te eten!
En als je cola van een cheap merk inschenkt...dat merken mensen niet als ze de fles niet zien :) |
Citaat:
Chips van de c1000 zijn idd erg lekker :) En die nep bounty's/ mars/ snickers/ twix zijn ook lekker :) |
euroshopper pindakaas
c1000 huismerk muesli |
Citaat:
|
Lasagne van de Aldi, uber goed te eten (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Olé de Leo vervangers van de Aldi zijn best lekker , net als alle snoep en koek van de Aldi eigenlijk
|
Citaat:
Je hebt heel veel discman´s, walkman´s etc van een andere merknaam maar die zijn dan gewoon een soort ´dochterbedrijf´ van een grotere fabrikant en maakt ook in dezelfde fabrieken. |
Citaat:
|
Speculaar van de euroshopper, da's best goed te doen, het maakt haast niets uit in kwaliteitsverschil.
|
Je kunt het best gewoon alle Aldi, Lidl, Euroshopper (AH) en C1000 producten uitproberen. ;)
|
Citaat:
|
De nep versie van de Tuc's is echt véél lekkerder. Het heet Snack cracks ofzo, in gele verpakking.
|
Nep milky ways van de Albert heijn zijn ook net zo lekker als echte. Ze heten Minibars.
Eigenlijk zijn al die nep repen wel te doen van de supermartken, nep marsen van c1000 zijn ook (y) |
Golden Power van de Aldi!!
Lekkerder en sterker en (veel) goedkoper dan Red Bull. Zie ook het Golden Power topic :) |
Citaat:
|
als ik blikjes drinken haal haal ik altijd 3es, die zijn erg lekker, alleen de cola vind ik daar weer wat minder van dus haal ik originele coca cola :D
en ehm gremlin (ofzo) ipv red bull, een beetje slijter heeft wel een 1,5 literfles voor 2 euro en euhm ja van die vruchtensappies en spa roodjes in 6-packs bij de aldi of lidl ofcourse :) |
River Sinas is goed te drinken. (y)
|
Pannenkoeken van volkorenmeel zijn net zo lekker als die van Authentieke Volgranen Pannenkoekmix van Koopmans. Authentieke volgranen pannenkoeken werden namelijk gemaakt van volkorenmeel.
|
al die nepsinassen en cola's ed zijn niet te zuipen. nouja, behalve riversinas dan
en vaak kan de chips ook al niet aan lays tippen... maar chocola ofzo boeit me dan weer niet. en broodbeleg ook niet. cheapy pindakaas is btw lekkerder dan die van calvé imho. en verder weet ik niks dus! |
Chocola van de aldi :cool:
|
- nep 7-up van de plus
- chips (naturel of paprika) van de plus (mijn merk geloof ik dat het heet) - kano's, gevulde koeken van de plus (oef die zijn echt heeeel lekker) verder weet ik het niet zo. Probeer wel altijd zo goedkoop mogelijk te kopen. |
de cola vanille van de konmar (super merk) vind ik echt veel lekkerder dan coca cola... en stukken goedkoper.
|
de tomatencreme-soep van de Aldi is echt veeeeel lekkerder dan bijv. een blik van Unox
de houdbare melk van Aldi vind ik lekkerder dan bijv. die van Friesche Vlag C1000-merk cola is lekkerder dan Coca Cola doritos chips van Aldi merk zijn ook goed te doen |
Citaat:
Chips van nepmerken zijn idd ook vaak wel te eten. Die nep-TUC dingen zijn ook lekker, wel erg opvallend nagemaakt trouwens qua verpakking. Nep-cola en vooral nep-sinas vind ik gewoon vies. |
Ohja Chocolade van de Aldi is ook goed binne te houden.
|
De chocola van de Appie Heijn is ook erg lekker.
|
mja ik haal altijd mn boodschappen bij de Edah omdat dat maar een halve minuut lopen is :o van t Edah merk heb ik altijd melk, boter, chocola enzo.. is allemaal best te doen
verder ligt het er meestal maar net aan waar ik zin in heb.. meestal let ik er niet eens op van welk merk het is. |
Lemon van Lidl!!!!!!!
Is een soort 7-up/sprite in die richting, maar dan veeeel lekkerder!!! Chips van Lidl is zo smaakloos, maar wel te eten |
Citaat:
Dat komt gewoon omdat ze uit dezelfde fabriek komen, de Olé s worden gemaakt van de sjokolade die vb al eens gesmolten geweest is en dus niet meer in de leejos gedaan wordt.... Ik geloof dat er op de streepjescode van een product wel te vinden is of een product van dezelfde fabriek komt.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |