![]() |
derrie
ijk denk dat er op dit forum nog wel meer mensen zijn die vroeger naar de droomshow hebben gekeken.
ik bedacht me pas: hoe zou die derrie hebben gesmaakt die ze altijd hadden bij de derriedouche? zou dat gewoon water met een kleurtje zijn geweest? |
is dit van levensbelang voor je?
lijkt me een vrij onbelangrijke vraag |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Ik heb zelf geen idee... ben ook wel nieuwsgierig :) 't Was geen water toch? 't Was toch best slijmerig? |
dat programma roelde. :o
|
Citaat:
|
Dat spul wat over mensen heen werd gegooit
als ze een vraag fout hadden? Weet alleen dat het roze en groen was.. |
Heeft dat iets met eten of drinken te maken...? Ze aten of dronken het toch niet ofzo? Volgens mij was het daar ook niet voor bedoeld enz. Kortom: wat doet deze topic hier ivn?
|
Citaat:
Ik denk dat het vrij chemische smaakte, want zo zag het er wel uit. |
Er was ook zoiets dat je je handen op je rug moest doen, en dan met je mond iets uit een taart halen of een bak met vla... :o
De derriedouche was altijd wel grappig! Telekids had ook zoiets maar dan met douchehokjes en emmertjes vla erboven :D |
Citaat:
|
Citaat:
(of komt dat niet meer? :confused: ) |
Citaat:
|
Volgens mij is het gewoon iets van dunne gelei met een kleurtje
|
ja, zoiets zal het wel zijn idd
|
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat 't echt chemisch is... want ze kregen het neem ik aan wel eens in hun ogen of mond.. Dus 't zal wel gelei zijn :) |
? chemisch is niet giftig ofzo, er zijn heus wel chemische goedjes die je in je ogen of mond nix dodelijks doen... ik denk dat het chemish is
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |