![]() |
nicknames!
Je ziet op internet altijd van die vette nicknames!
noem er maar paar! |
Pffff
Ik had alleen maar cliché shit :D Power_Play (Diablo2) MaDjOeY (Quake1) Starfire (random, als ik ergens niks beters wist) T-Bear (oke, die had ik meer als geintje voor mijn toenmalige vriendin :D) Ik kan me nog wel herinneren op een Quake tournooitje van de middelbare school. Was er een clan bij. Maar eentje van school die had een nickname en dat is de enige die ik nog kan herinneren. (waarschijnlijk omdat ik daar smiddags voor het tournooi 3 uur tegen had zitten fraggen) Big Darkraver (hoe fout :P) |
Pff, Morphine, Dark Spider (lekker slecht :p), Suffz0r @ suxz0r, sjietsrule.nl en dat soort foute bla, maar namen als Player of FreshMeat zijn toch echt mega :cool:
|
ik speel altijd onder : Riot ... niet echt orgineel maar ik sta bekend als de Riot :)
Oude nicks : Angry kid / Corporate death / rebellion ect |
Speel onder CS met [DFU]Obi-Wan
Met Bf enz meestal onder WickedOne |
mat*ice (y)
|
ThE MaSTeR 2oo3
|
Och...
GeritoDM <-- is erg standaard... gebruik ik meestal alleen thuis voor netwerk. : PixeL : <-- voor paar fora enzo (edit: eigenlijk is het zonder spaties bij die dubbele punten, maar dan zie je hier zon :P smiley...) Osadam bin Bush, beetje flauw, maar soms wel grappig Templar, tja je moet wat als je verslaaf bent aan SC Broodwar. :D |
Citaat:
Dan heb ik je wel gezien volgens mij! Je stond toch ook in de ladder lijst? |
Citaat:
|
ik speelde onder [tes]Dragon
nu onder de naam ]GoW[Hephaestus beetje moeilijke naam, we doen in de hele clan griekse (of romeinse) goden, heeft we wel een grappig effect :D |
TO: [XIX]Kansloos
|
cHa0s
nic.endo |
Citaat:
Hefaistos was een lelijkerd en smid onder de goden | hoi |
Xtinct[HeD]
Mosh[HeD] IGive[HeD]4Cash [HeD]Banger :) |
bij bijna elk spel is mijn nick MadBoy
bij Ra2: M4DBOY |
UT insta ctf
mn ene clan iJsblok met mn heersende clan DisL!keD |
Lord Voraz zo'n beetje overal de laatste tijd... :)
|
[N]uk!eu[Z]
:D |
Citaat:
|
TMC:Purgatori
(Mijn Q3 Nickname :D ) Et groen is wel ietsjes anders as hier dan.. |
Citaat:
maar hijs wel sterk :P |
Semyaz (dûh)
Of hicks |
en mismaakt :P
Ik heet meestal Quistnix, soms Sirius, Raven of BlackRaven, heel soms hulk, Wishmaster of (\/|etal Messia|-) |
Uhmmm, ik heet gewoon Dobermann.
Tel ik nou niet mee? |
Citaat:
ook gewoon ==-->> Lord Alvilon vroeger was het ook =-> Ionrazor, die vink eigenlijk nog welt stoerst :P |
Cold-the-feared
Alucard Smurphet Lunasky Terranfly Pro_user Showtime garimto Elky |
siNix
|
SirFragAlot
SirLagAlote Doobyo Juice and lemon Unamedplayer <--Zeer veel gebruikte :eek: Noob <--Zeer veel gerbuikt door mense die juist zeer goed zijn Wanker en der zijn nog miljoenen |
Riot
kort maar krachtig :) |
Citaat:
|
Citaat:
(En zn vrouw gaat ook wel eens vreemd. :o) |
Citaat:
|
0_o meestal zonder clan (kleuren in spellen waar het kan (quake dus)). Nu in UT2003 [TX]Darthraver :).
|
Citaat:
|
je ziet het al, HansOlo is de naam
in spelletjes is het altijd MAD_HansOlo me echte naam is Hans en op zich hou ik wel van starwars dus heb ik HandOlo verzonnen MAD is de callsign van mijn clan. |
Ik heet overal 'The Red Arrow'
Andere leuke en originele nicknames Phracker Sn@rf Quality over Quantity |
Silver Wing
Nog steeds de coolste |
Citaat:
|
empyrian, sub, subphuzion
|
Citaat:
aangezien nog al veel gamers die naam aannemen :P |
ik heb deze gehad:
BlackEye BE *^NMGN^* TAFKABE WolterB niet echt origineel dus |
Playah is leuk :p
hmm Dark Angel heb ik gehad, Cybernetic (fout) en nu Shifty :p enorm boring maarjah :D |
ik in SOF2: THA-NOOB
en in RTCW: |WTC|DRACULA ja WTC is de clannaam en dat houd in: Wolfenstein Terror Clan :p :p ligt het aan mij of zijn er weing vrouwelijke spelers?????? want ze reageren niet :p |
Gewoon McCaine. Wel zo makkelijk, en niemand word cooler of minder cool van nicknames bij online spellen, laten we nou eerlijk zijn.
|
Citaat:
och, wat boeit het eigelijk, ik vul gewoon wat in, maar niet iets als MaStEr oF DiSaStEr |
Citaat:
Maar dan moet dan een mooie zijn! Meestal hebbben die topspeller hele mooie namen |
Citaat:
|
Baldrum
Bazz Undertaker die 3 :) |
Citaat:
Nu ik er over nadenk eigenlijk........ :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |